Mutluluk

46 0 0
                                    


  Günden güne bitiyor , azalıyor , yıpranıyor ve ölüyoruz. Farkındayız ama karşı çıkamıyoruz. Mesafe girmiş bir defa aramıza , ayrılık girse kaç yazar. Onca yaşanılan şeyın ardından böylece çaresizlik çok canımı yakıyor. Katlanılamayacak acılar sardı ruhumu. Bedenim ruhum yuzunden çöküyor.bitiyorum , bağrıyor çağrıyorum ama kimse sesimi duymuyor. Düştüm , elimi uzatıyorum kimse kaldırmıyor. Öldüm kefenın içindeyim kimse üstüme toprak atmıyor. Tutunacak dalım kalmamış. Sanki herkes bir bir ölüyor içimde. Çok cenaze namazı kıldım ben , ruhları şâad olsun. Çok aşk içtim ben , kafam kadar kalbimde güzel benim. Aşkkoliktim ben , alkolik gibi. Alkolu bıraktım aşka başladım. Rakı gibi sevdim seni. Vazgeçmedim. Vodka görünce değişmedim ben seni. Bozmadım içimdeki yerini. Midem almazdı rakıdan başka bir şeyi. Yanındaki peynir mezesiydi . Sen rakı oldun bana be. Acılarında mezesi. Ben seni başkasına değişmedim. Bizde böyle. Senden başkasını kalbim almazdı ki. Kustuğum güne kadar rakıyı sevdim ben. Sende kusturma beni. Kalbim midemden çok bulandı. Tadı acı gözyaşlarımda cabası. Rakıdan başkada alkol sevemedim zaten. Senden başkasını sevmeyeceğim gibi. Şarap gibi bir hatun olmaktansa Rakı gibi sağlam olurdum. İçtikçe içtim .Başım döndü , gidenler hala gittikleri yerde. Yaşanması mümkün iken yaşamadığımız şeylere içmek istedim. Olmadı , paramız yetmedi . Mutluluğun bile en azının 38 lira olduğu bir ülkede yaşamak çok zor...  



MÜPTELA BİR KIZDAN ROMANTİK YAZILARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin