Bazı insanlar vardır .
Kendisini sevgilisine adayan . Onun varlığıyla yatıp , onun varlığıyla uyanan . Onun için ailesini , hayatını , geleceğini karşısına alan . Öl dese ölecek olan . Annesinin dedikleri yapmayıp , sevgilisi ne derse harfi harfine uyan . Belkide her gün annesinden çok onunla konuşan . Bir tek onu mutluluk sanan . Terk edildiğinde " çok seviyordum " yerine " zaten sevmemiştim , baksın işine " diyip ana bacı yapan . 2 gün sonrada özledim mesajları yağdıran .
Bazı insanlar vardır .
Sokak hayatını , aile hayatına değişen . Temiz bi aile çocuğu olsada - maddesi , sigarası , alkolü olmasa da - arkadaşlarıyla sokaklarda kalan . 3 5 çapulcuya yol yapan . Belkide bilmeden taşeronluk yapan . Arkadaş , çevre kurbanı olan . Kendisi bu kötü hayatın farkında olsa da bir türlü kopamayan , vazgeçemeyen .
Bazı insanlar vardır .
Hayatını maddelere çevirmiş. Halisten halise koşan . Belkide bağımlı olmasa da kendini bağımlı sanan . Madde uğruna namusundan , adamlığından , şerefinden ve onurundan vazgeçen . Kolları sırf iğneyle döşeli olan , o şırıngalar uğruna ailesini hiçe sayan . Kurtulabileceğinin farkıda olsa da kendini uzaklaştırmayan . Ve gene çevre , arkadaş uğruna maddelere bağımlı kalan. Ailesini maddelere değişen . Kolpa , kahpe dostlar için geleceğinden vazgeçen .
Bazı insanlar vardır .
Çocuk ruhlulardır . Kendi içinde fırtınalar kopan , dışarıda ise gülücükler saçan. Yaptığı hareketlerin malca , aptalca ve çocukça olduğunu bilir ama öyle davranmak zorundadırlar . Sıcak kanlı olunca dışlanan kişilerdir . Oysa onlar farkındadırlar hayatın ta kendisinin . Ancak yapacak bir şeyleri yoktur , hayat şartları , aile yaşantıları , kişisel problemleri hayatı böyle yaşatır .
Bazı insanlar vardır .
Öz yargıları herşeyden önce gelen . Kişiyi kilosuna , boyuna , saçına - sakalına , yüz hatlarına , duruşuna göre yargılarlar . Kendi yapılarına bakmadan hemde . Ön yargıları uğruna belkide hayat fırsatlarını kaçırırlar .
Bide şöyle insanlar vardır .
Arkadaşlarından , maddelerden , alkolden , sigaradan önce ailesini göz önüne alan . geleceği için elinden geleni yapan . Hataları olunca af dilemesini bilen . Ön yargıdan önce kişiyi tanımaya çalışan . Uslu , cici , akıllı demiyorum ; yerine zamanına göre hareket eden . Yeri gelince , şımarık davranıp , yeri gelincede olgun olabilen . Sevgilisini ön plana değilde arka fona alan . En önemlisi de ailesini baş tacı yapan . Sorunlarını arkadaşlarına değilde ailesine anlatan . Gizlemek yerine açıklığı tercih eden . Doğrucu ve dürüst olan . Yalanları da ufak söyleyen insanlardır .Peki sen hangisisin ?
UNUTMA KIZDA OLSAN ERKEKTE OLSAN HAYAT ELBET ZORLAŞACAK . BU ZORLUKLARI SANA MADDELER , ALKOL , ARKADAŞLARIN , ÇEVREN , SEVGİLİN ATLATTIRMAYACAK .YANINDA OLAN TEK KİŞİ AİLEN OLACAK .
SEÇİM ÇOK .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜPTELA BİR KIZDAN ROMANTİK YAZILAR
Historia CortaAmatörün kaleminden sevda dolu gönderilemeyen pullu mektuplar.