Sizin için en anlam ifade eder bilmemde benim için kocaman bir boşluktan ibaret. Babasız geçirdiğim 2800 küsür gün içinde bir çok kez baba kelimesini unuttum. Çoğu kez ağladım. Bir çok kez onu aramak için yollara düştüm. Ben beni sevmekten ziyade varlığımdan rahatsız olan bir adam peşinden onca sene koştum. Ve koşmaya devam ediyordum. Vazgeçmekte olanaksız , bulunca canını ne kadar yakacağını hesaplamakta. Belki yakmaz ancak senden kaçan bir insanı kovalamak bunaltır. Ne yapacağını bilmemek en kötü şeydir. Kokusunu dahi bilmediğin bir insanı nasıl özlersin ? Öyle özlüyorum işte. " Babam " diye boynuna sarılacak kimse olmadığında anlaşılıyor yalnızlık. Telefonunda " Babamm " diye kayıtlı biri olmayınca insan öğreniyor güçlü olması gerektiğini. Her kızın kalbi babasına ait olurmuş. Babasız kızların kalbi kime ait peki ? Hayat vurmuş tekme en başında meğer , koyar mı ki şimdi başkalarından yediğin kazıklar. Hangi baba evladının numarasını engeller ki ? Hangi baba kızının sayfalarca yazdığı mesajları okuyup cevap vermez ki ? Baba denir mi şimdi bu adama ? Adam denir mi peki ? Nasıl vicdana sahip bu insan ? Tutunacak dalı olmayınca mutlu kız olmaktan ziyade güçlü kadın olmak zorundadır bir kız. Babasız bir kız ne kadar mutlu olabilirse o kadar mutluyum. Bir yarım hep eksik. Dolmayacak bir boşluk . İçten içe insanı bitiren bir yokluk. Baba sevgisini görmeyen bir kıza hiç bir erkeğin elvedası koymaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜPTELA BİR KIZDAN ROMANTİK YAZILAR
Historia CortaAmatörün kaleminden sevda dolu gönderilemeyen pullu mektuplar.