Ah ! Meloş

87 8 1
                                    

Pembe elbise yakismis dediğinde bir an duraksadim . Onu görmek için aniden arkamı döndüğümde ise o çoktan gitmişti. Eve gitmek geçiyordu aklımdan ama gitmek istemiyordum ne de olsa arayanim soranim yoktu .
Benim de aklıma onu takip etmek geldi .
Hem belki berke hakkında daha çok şey ogrenirdim .
Bu düşünceyle onun gittiği koridora gittim sagima bakmistim ki onu gördüm merdivenlerden aşağıya iniyordu.
Hemen onun gittiği tarafa doğru yöneldim , bir kapıdan içeri giriyordu
Ama sonrası yok ...
Yüzümde buruk bir ifadeyle onu beklemeye koyuldum , aradan 1 saat geçmişti ve hala çıkmıyordu o odadan , tam kendi kendime söylenirken kapı açılma sesi duymuştum , hemen duvarın arkasina saklanarak onu izlemeye koyuldum . Yüzünde muzip bir gülümseme vardı ve sessizce arkasına bile bakmadan gitmişti.
Onun gittiğinden emin olarak girdiği odanın kapısına vardım , kapıyı tiklatarak içeri girdim .
İçeride minnos mu minnos tatlı mi tatlı bir teyze vardı .
Yüzündeki merakı anlamış olmalı ki beni içeri davet etti.
Yanindaki sandalyeye oturmamı işaret etti.
Hemen sormak istiyordum ne olduğunu onun kim olduğunu
O yüzden direk konuya giriş yapmıştım.
- Berke sizinle ne konuştu . Teyze anlamış olmalı ki
- Simdi anlaşıldı neden boyle davrandigin , dur bakalım biraz sakin ol
Öyle deyince utanmistim .Teyze de anlamış olmalı ki
- Tamam tamam aşıksın anladık utanmana gerek yok bu çok güzel birseydir.
- Nerden anladiniz ? Bu kadar çok mu belli ediyorum .
- Hayır sadece ondan söz ederken gözlerin hayata ve herşeye farklı bakıyor dediğinde gülümseyerek konuyu değiştirmek istedim
- Ben kendimi tanıtmayı unuttum benim adim su her hafta sonu buraya gelirim sizleri görebilmek bir gün dahi olsa guldurebilmek için .
O tatlı bakışı ve sesiyle beni dinledikten sonra bu sefer o kendini tanıtmaya başladı :
- Benim adımda melek ama kısacası melos derler bana .Kendim geldim buraya oğlumun dirdirlarindan sıkılmistim bende kalkip geldim.
Uzulmustum onun için elini tuttum bir an tam gözlerinin içine bakarak
- Olsun ben varım Melosum diyerek boynuna sarildim
Gözleri dolu bir şekilde
- Evet şimdi sor bakalım Berkeyle ilgili sorularını
- O nasıl biri ?
- Bence bunu ona sormalisin
Dedikten sonra kapıyı açıp gitti . Ne olduğunu anlayamamistim ki boynumdaki nefes beni korkutmustu arkami döndüğümde ise ...

Gizli TutkuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin