O saat için zaman durmuştu sanki ,
kafamdan aşağı kaynar su dökülüyor gibi hissediyordum .
Arkamı donup onun gözlerine bakmaktan korkuyordum, ama belki de o değildi. Tek çare vardı o da arkama donup bu ensemde hissettiğim nefesin kime ait olduğuna bakmakti.
Arkamı döndüm ki korktugum basıma geldi , Berke tüm yakışıklılığı ve karizmatikligiyle karsimdaydi.
Bakamiyordum gözlerine ,utanıyorum ondan , gözlerim gözlerine değdiği zaman kalbim acıyordu sanki...
Yumuşak bir sesle
- Neden beni takip ediyorsun? diye sordu.
Sanki bu sorudan sonra dünya durmuştu ne diyecektim sorusuna !!
Kekelemeye başladım sonrada
- eeee seey aslında of nasıl soyliycem.
- evet seni dinliyorum
- Been been sana diycektim ki arkadaşım seni çok beğenmiş onunla yemeğe çıkar misin diycektim ?
Off bu da nerden çıkmıştı, bilmiyorum ama aklıma ilk bu gelmişti.
- Bumuydu ! bunun için beni gizli gizli takip etmene gerek yoktu.
- Arkadaşım çok utangaç birisi o yüzden senin karşına çıkamadı
Off nerden buluyordum bunları , 40 yıl düşünsem aklıma gelmiycek şeyler aklıma geliyordu .
- Hmmm peki öyle olsun bakalım küçük hanim arkadasinla yarin aksam 8 de bi yemek yiyebiliriz .
Küçük hanimmis suna bak ya ...
Yuzumde bu itemden alınmış bir ifadeyle
- iyide ben sizinle nerede bulusucam ?
- sen mi ?
Ya pardon arkadaşım yani , o
- İyi dinle sana bi numara vericem onu arkadaşına ilet ben o numaradan ona mesaj aticam yeri ve zamani .
Diyerek oradan ayrıldı .
O kapıyı kapatıp gittikten sonra yerde tepinmeye başladım. Ben boyle değildim iste ama ask insani değiştirir diye boşuna dememisler .
Birdenbire sevincim kursağımda kaldı ben ne yapmıştım , arkadaşım demiştim ama benim daha o yemeğe gondericek bi arkadaşım dahi yoktu
Bütün aksam bunu düşündüm , bir turlu uyku girmiyordu gözüme
- Evet , buldum diyerek oturduğun yerden zipladim
Evet arkadaşım yoktu ve bende kendimi kendimin arkadaşı olabilirdim nihayetinde .
Gerekli olan şeyleri aldım ve kendime bir peruk taktim , tabi ki ; tanınmayacak kadar da makyaj...
Telefonumun titrediginde hemen bi koşu elime aldım .
Ondan mesaj gelmişti
Seni sahildeki cafede bekliyorum
Saat 20 :00 deSaate baktım saat 19:30 du . Yuruyecegim için erken çıktım , ve cafeye vardım
Cafe nin çok müşterisi olmasa da los bir ortamı vardı .
Hehhh iste orda dedim içimden ve yanina doğru yavaş yavaş ilerlemeye başladım
Kalbim sanki yerinde değildi .
Yanina yaklaştım ki beni farketmiş olmalı
Son derece centilmenlik göstererek ayağa kalktı ve
- merhaba diye beni selamla di
Tam bende ona merhaba diycektim ki olanlar oldu , film şeridi koptu ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Tutku
Teen Fiction- Kulakligimi takmış eve doğru yuruyordum birden onu gördüm sevipde dokunamadigim, karşıdan bakipta yanina gidemedigim ... Gizliydi benim herseyim Aslında herseyimin gerçek olmasına rağmen kocaman bir yalandan ibaret yasiyordum hayatımı ta ki...