Youtube akce?

1.7K 80 15
                                    

Konečně nastal den,kdy s Kamčou půjdeme na tu youtube akcí a obě se neskutečně těšíme.Jsem už strašně natěšená,že uvidím všechny ty youtubery a hlavně MenTa a Anča se nejvíc těší na Vaďáka,kterého zbožňuje.
Ráno jsem se připravila a potom jsem se chvíli dívala na youtube,z čeho mě najednou vyřešilo pípnutí.Blikla mi zpráva na messengeru.
K:Za 5 minut jsem u tebe :)
J:Jj,už se moc těším :)
Zamkla jsem mobil a šla jsem se dolů obout a když jsem už byla přichistaná,tak zrovna zvonil zvonek a tak jsem šla otevřít.Byla to Kamča(Jak nečekané :D) a spolu jsme vyrazily na vlak do Semil u Turnova,kde se ta akce měla konat.Když jsme tam dojely,tak jsme vystoupily a šly jsme směrem k místu,kde to má být a to místo nazývají "ostrov".
Po pár minutách jsme došly na náměstí a tam nám nějaká holka řekla,že máme jít kolem Penny dozadu a podél vody.S Kamčou jsme si celou cestu povídaly a najednou jsem do někoho narazila a spadla jsem na zem.Pomohl mi se zvednou a řekl:"promiň" a když jsem konečně mohla vidět kdo to je tak jsem tomu skoro nemohla uvěřit byl to.......

Takže lidi napínavý konec že?
Počkejte si na další díl a nezapomeňte na vote a do komentářů napište kdo si myslíte že to bude :).
Dnes to bylo 235 slov.

Splněný senKde žijí příběhy. Začni objevovat