Love you

791 46 10
                                    

Z pohledu Vadima
Dojel jsem s klukama autem do Kladna a nevěděl jsem co budu zbytek dne dělat,tak jsem si zapnul data v mobilu a za chvilku mě vyrušila moje vlastní myšlenka a ta mi říkala,že bych měl napsat Kamče,tak jsem se ji rozhodl napsat.
V- Ahoj princezno :3
Po chvilce odpověděla
K-Ahojky Vadimku :)
Najednou mě ale něco napadlo,za 10 min jede vlak do Pardubic,tak bych mohl jet ke Kamče a říct jí co k ní vážně cítím,ale musím běžet rychle.

O 30 min později
Už jsem dorazil do Kladna a stojím před jejím barákem a píšu si s ni.
V-Už teď mi chybíš :(
K-Vždyť jsi mě ještě asi před hodinou viděl :D
V- To je už strašně dlouho :/
K-Ty jeden kulišáčku můj :* :D
Ona mi poslala tenhle smajlik?Mám u ní šanci?
V-Ale ty jsi moje královna a potřebuju tě vidět :)
K-Ok,někdy se uvidíme :)
V-Jak někdy?Hned se podívej z okna :D
K-Ok
Podívala se na mě a nádherně se usmála a já jsem ji naznačil,aby mi došla dolů otevřít,protože mi je zima.Za 1 minutku byla dole,otevřela mi a padla mi do náručí.V objetí jsme vydrželi dlouho,ale já jsem to nevydržel a musel jsem ji dát kytku a plyšového medvídka,kterého jsem ji koupil a bylo na něm napsané 'I love you' a řekl jsem ,,To co říká medvídek,tak to k tobě cítím." Ona se usmála a políbila mě....Ona mě vážně políbila,já tomu nemůžu uvěřit já ji tak moc miluju a ona mě očividně taky.Splnilo se to o čem jsem si nemohl nechat ani zdát.,,Staneš se moji girlfriend?"řekl jsem a nervózně jsem se pousmál.

Z pohledu Kamči
,,Staneš se moji girlfriend?"řekl a mně se v ten okamžik naprosto zastavilo srdce a nemohla jsem,teda vlastně doteď tomu nemůžu uvěřit,on to vážně řekl.Musím mu odpovědět,ať to nezní blbě.,,Vždyť už dávno jsem můj nějmilovanější boyfriend."Rozesmátě a zároveň zamilovaně jsem tohle ze sebe vychrlila a tak jsem ho pozvala nahoru a dívali jsme se na různé filmy a potom jsme se dívali na jeden no jmenoval se,je to takové blbé,ale bylo to padesát odstínů šedi a při jedné postelové scéně mě Váďa začal hladit po stehnu a bylo mi to pochopitelně příjemné a najednou mě začal líbat a chtěl asi zajít i dál,ale najednou mi řekl ,,Promiň,je to ode mě úchylácký hned na prvním rande te 'oblejzat'."dořekl to a klesla mu hlava,ale ja jsem mu ji narovnala tak,abych mu viděla do očí a řekla jsem mu ,,Nevadí Váďo"a dala jsem mu pusu na tvář.

Z pohledu Honzy
Když jsem se ráno probudil,tak byla Klárka ke mně přitisknutá a vlastně mi to bylo příjemné.Klárka ještě spala,tak jsem se opatrně odtrhl z jejího obětí a rozhodl jsem se že zkontroluju messenger.Na messengeru bylo zase asi 500 zpráv od fanoušků a zpráva od Vadima a Martina (jmenujusemartin),fanoušky jsem ani neprohlížel,protože tam těch zpráv bylo moc a podíval jsem se na zprávy od kluků.
Od Vadima
V-ahoj Honzo,jsem mega happy miluju Kamču a už s ní chodím a je úžasná (ne nespal jsem s ni :D)
H-ahoj,tak to gratuluju já taky Klárku strašně miluju a teď tu vedle mě leží :* :) tak já už jdu tak ahoj :)
V-ahoj :)
Od Martina
M-ahoj Honzo,musím ti něco říct,ale musíš mi slíbit,že to neřekneš ani Vadimovi ani tý tvý Kláře ano?
H-ahoj,dobře povídej
M-No jak byla ta akce jak jsi se tam s tvoji holkou seznámil,tak jsem se tam zamiloval do Kamily a ona teď chodí s Vadimem a vím to protože mi napsal že je strášně happy.Na jednu stranu mu to přeju a na druhou bych si přál aby to tak nebylo,jestli mě teda chápeš a potřeboval jsem to někomu napsat.
H-Dobře,chápu nikomu to neřeknu a ty si musíš někoho rychle najít a hlavně se nesmíš vidět s Vadimem a už vůbec ne s Kamilou,rozumíš?
M-dobře děkuju,promiň a ahoj
H-čau
Když jsem se s ním rozloučil,tak mi hlavou proběhla myšlenka,že bych mohl Klárku překvapit tím,že bych došel nakoupit a zároveň že bych jí připravil snídani do postele,protože si myslím že by se jí to mohlo líbit a já bych dal cokoliv za ten její nádherný usměv.Tak zajdu na ten nákup,snad se mezitím nevzbudí.

Z pohledu Klárky
Když jsem se vzbudila,tak jsem se divila,protože vedle mě neležel Honza,ale co když tohle celé byl jenom krásný sen a žádný Honza není a je jenom MenT na kterého každý den koukám přes videa a tohle celé si pouze představuju?Doufám že ne asi si někam jenom odskočil a nebo už musel odjet,ale to nevadí.Jsem ještě nějaká unavená asi si na chvilku zdřímnu.

Sen
Vzbudila jsem se a zapla jsem si notebook a prohlížela jsem si facebook a další sociální sítě,když v tom jsem zaslechla jak se otevírají dveře a do pokoje přišel Honza,který v ruce držel krásnou dárkovou tašku a přišel ke mně blíž.,,Ahoj kotě"řekl,,Ahoj zlatíčko"odpověděla jsem mu a dala jsem mu pusu na tvář.,,Obleč si to"řekl a dal mi do ruky tu tašku,zvedla jsem se a chtěla jsem se jít převlíct do koupelny,ale on mě chytnul za ruku a řekl že to ani nepotřebuju a že si mám jenom lehnout na postel a on že hned příjde,tak jsem přikývla a lehla jsem si na postel.Za okamžik přišel,skočil na postel a svázal mě k posteli,abych nemohla utéct,svlékl se a postupně ze mě strhnul všechno oblečení a co se potom stalo vám asi dojde,během toho jsem vzlykala a mezi slzami jsem ho pozorovala a zeptala jsem se ,,proč?",,protože jsi jenom blbá děvka"odpověděl.

Konec snu
,,Klárinko?"zaslechla jsem,ale neodpověděla jsem a stále jsem brečela a klepala jsem se.

Ahoj všichni,tento díl věnují vám za to že mě podporujete a děkuju vám za všechno,protože kdyby nebylo vás,tak by tenhle příběh už dávno zanikl,chci vám říct,že jste úžasní a zároveň vám chci oznámit,že díky vašim krásným a povzbudivým komentářům s tímhle příběhem neskončím i když jsem to měla v plánu a dopíšu ho až do konce a byla bych ráda,kdyby jste si přečetli i můj druhý příběh,který není nic moc a děkuju vám za vaši trpělivost,tak ahojky a miluji vás.♡
Dnes to bylo 1095 slov.

Splněný senKde žijí příběhy. Začni objevovat