Konečně na akci

954 69 10
                                    

Když jsme tam došly,tak tam ještě nikdo nebyl a tak jsme si sedly na lavičku a chvilku jsme tam jenom tak mlčky seděly,ale potom za námi přišel Honza,ale nepřišel sám a přivedl s sebou i Vaďáka.,,Ahoj holky"řekli kluci jednohlasně.,,Ahoj" řekla jsem.,,Co tu děláte tak brzo??"zeptal se Honza.,,Protože jme se tu nechtěly tlačit mezi těmi šílenými fanoušky."odpověděla jsem.,,Vadime,tohle je Klárka a Kamča,Kamča by tě ráda poznala,tak mi s Klárkou půjdeme a necháme vás tu chvíli osamotě."dodal Honza a my jsme odešli.

Z pohledu Kamči
To je Vaďák a já nevím co mám dělat a strašně se stydím,ale nakonec se vzmůžu ,,Ahoj" a on mi odpoví ,,A-ahoj" je asi taky taky nervózní.Pokračovala jsem v konverzaci ,,Vždy jsem snila o tom se s tebou setkat a popovídat,říkala jsem si že si toho s tebou budu mít dost co říct,ale teď vážně nevím co bych ti měla říkat."Dokončila jsem svůj "proslov" a on se jenom pousmál,ale ten jeho smích je tak nádherný a sladký.

Z pohledu Vaďáka
Honza s tou Klárkou odešli a nechali mě tu s Kamčou osamotě a já jsem dost nervózní a najednou řekne ,,ahoj" Tak Vadime,teď musíš něco říct ať nejsi za blba,ale já se určitě zakoktám ,,a-ahoj"zamumlám,a potom po chvíli ticha mi řekla krásný ale docela dlouhý proslov a já se z nervozity nezmohl na nic jiného než na úsměv.Ona se na mě celou dobu tak krásně dívala,ale je to jenom fanynka,ale je vážně krásná.

Ahoj všichni,tak máme tu konečně další díl,sice kratší,ale doufám že se vám líbil a že se těšíte na další.Taky vám chci moc poděkovat za ohlasy u minulých dílů.Za takovou krátkou chvíly a u mého prvního příběhu,jste úžasní tak už vás nebudu zdržovat a budu se těšit u dalšího dílu tak přeju krásný nový rok a ahoj :)
Dnes jen to 329 slov.

Splněný senKde žijí příběhy. Začni objevovat