Je to vzájemné?

862 59 11
                                    

Tenhle díl bych chtěla věnovat své kamarádce KristnaSeidlov,protože na tenhle příběh bych bez ní nikdy nepřišla,tak si užijte další díl :)

Vyběhla jsem z chatky se slzami v očích a běžela jsem k jedné lavičce v lese kousek od 'ostrova' a sedla jsem si tam,tak za mnou přiběhla Kamča,ale proč?Já nechci nikoho ani vidět!

Z pohledu Kamči
S Váďou jsme vyfotili moc pěkné selfie a Váďa to hned dal na instagram a jako popisek napsal ,,S princeznou "a ja se nad tím jen tak pousmála a když tu najednou vidím z okénka,jak Klárka běží z chatky a brečí,tak jsem se rozloučila s Váďou a šla jsem za ní.Když jsem k ni došla,tak jsem ji zezadu objala,ale ona mě jen tak odstrčila,svoji nejlepší kamarádku?!

Z pohledu Honzy
Když jsem ji políbil,tak jsem tomu co udělala nemohl uvěřit.Vzala kliku a odešla,ale než stačila vyjít,tak jsem ještě zahlédl,jak se ji nahrnuly slzy do očí a vyběhla ven.Chtěl jsem za ní běžet,ale když jsem se k tomu konečně odhodlal,tak ke mně přiběhl Vadim a řekl ,,Co jsi to Klárce ku*va provedl?"Ja jsem chvilku jenom tak stal a koukal do blba a nakonec jsem mu teda řekl ,,Vadime,já jsem ji políbil...."
Vadim se zarazil a vymáčkl ze sebe jenom ,,aha."

Z pohledu Klárky
Když jsem si sedla na lavičku,tak jsem se v zápětí zase postavila,protože mě ze zadu někdo objal.Myslela jsem,že je to Honza,tak jsem tu osobu odstrčila a ona se na mě nechápavě podívala a já jsem zjistila,že je to Kamča a ona se mě zeptala ,,Co se stalo Klárko?"A já jsem ze sebe vysoukala jenom ,,Honza....on mě políbil.."Kamča se na mě jenom usmála a řekla ,,Neboj,spolu to nějak vyřešíme"a objala mě a já ji tentokrát to obětí opětovala a v tom objetí jsme vydržely strašně dlouho....

Ahoj všichni děkuji všem za překonání 300 shlédnutí,moc mě to potěšilo. :)
Dnes to bylo 305 slov.

Splněný senKde žijí příběhy. Začni objevovat