Tohle nemůže být pravda

890 60 12
                                    

Z pohledu Vaďáka
Je tak krásná,nikdy jsem se do nikoho tak rychle nezamiloval,ale co když se jí nelíbím a co když mě má ráda jenom kvůli youtube?Je to jenom fanynka nebo ne?
Díváme se navzájem do očí když tu najednou Honza (MenT) na mě zavolá ,,Vadime,fanynky utíkej!"když to dopověděl,tak jsem Kamču chytl za ruku a běželi jsme,když v tom jsem uviděl nějakou kůlničku,tak jsme do ní vlezli a z okna jsem viděl Honzu s Klárkou jak běží do druhé ještě menší kůlny.
,,Je tu trochu těsno"přerušila Kamča ticho.,,To jo"dodal jsem,potom jsem navrhl že bychom si mohli vyfotit selfie na památku,souhlasila a my se vyfotili.
Z pohledu Honzy
S Klárkou koukáme na Vadima s Kamčou,jsou spolu tak sladký.Počkat co to říkám?!Prostě jim to spolu sluší,alespoň by si Vadim konečně našel holku,taky bych už nějakou potřeboval,abych zapomněl na Vali,musím se s tím už vyrovnat.Když v tom najednou spatřím nějakou fanynku jak k nám běží,tak rychle zavolám na Vadima ,,Vadime,fanynky utíkej!"Jak jsem to do řekl,tak jsem chytil Klárku za ruku a zatáhl jsem ji do jedné malé kůlny.,,Trochu těsno"řekl jsem a Klárka jenom přikývla.Několik minut jsme si jenom navzájem hleděli do očí,když v tom jsem si vzpomněl na to jak jsme se tam u obchodu viděli poprvé a srazili jsme se a já poprvé spatřil ten její krásný úsměv.Ne Honzo je to jenom fanynka,ale je moc krásná a vtipná.Ale Honzo udělej to polib ji!Ne Honzo ty se jí určitě nelíbíš!Moje myšlenky se 'překřikovaly' a 'hádaly se'.Já nevím jestli to mám zkusit.

Z pohledu Klárky
Honza mě chytil za ruku a odtáhl mě do nějaké malé kůlny.Chvíli jsme tam jenom tak stáli,když najednou ze sebe Honza vykoktal ,,Trochu těsno"a já jsem jenom přikývla,nějakou dobu na mě jenom nervózně hleděl,když v tom mě najednou políbil,nemůžu tomu uvěřit,kluk mých snů mě políbil!Ale když jsem si konečně dala v sobě všechno dohromady,tak jsem popadla kliku a utekla jsem,do očí se mi nahrnuly slzy.

Ahoj všichni,konečně po dlouhé době jsem se dokopala k tomu napsat další díl,tak doufám že to čekání alespoň stálo za to.Jenom vám chci moc poděkovat za ohlasy na minulých dílech,mám vás moc ráda,tak vás už nebudu zdržovat,tak zatím ahoj :)
Dnes to bylo 404 slov.

Splněný senKde žijí příběhy. Začni objevovat