Cem çok şaşırmıştı. Ne yapacağını bilemiyordu. Bir yandan endişeliydi diğer yandan ise Nehir'i düşünüyordu. Nehir ne olduğunu şaşırmıştı. Artık binlerce kat korkuyordu. Mektubu hemen yerden alıp attı.
- Cem çok korkuyorum.
- Korkma Nehir sana hiç birşey olmayacak.
- Sana güveniyorum Cem
- Her zaman bana güvenebilirsin canım
- Seni seviyorum
- Bende
- Ne bende cem
- Hayatım tartışmayalım
- Tartışmıyoruz cem ben seni seviyorum diyorum derken cem Nehiri öptü. Ve cem:
- Bende seni seviyorum hayatım dedi.
Cem'i o gün patronu çağırmıştı. Mecburen gitmek zorunda kalsada Nehiri yanlız bırakmak istemiyordu. Cem evden çıkmıştı. Nehir tek başına evdeydi. Birden kapı çaldı. Kapıyı açtığında ise bir adam vardı. Kimsiniz diye soramadan adam Nehiri bayılttı. Ve bir arabaya bindirip götürürken Cem geldi ama tabi o adamı tanımadığı için bir şey yapamadı. Ama adamın çok endişeli olduğunu anladı ve direk eve gitti. Kapı açıktı ve içeride Nehir yoktu. Cem hemen Nehir diye bağırmaya başladı. Ama yoktu. Hemen polisi aradı.
- Alo!! Sevgilim kaçırıldı.
- Kimin kaçırdığını gördünüz mü?
Cem kimin kaçırdığını görmemişti. Ama plakayı biliyordu.
- Hayır ama plakayı söyleyebilirim.
- Dinliyorum.
- 17 ** 345
- Tamam hemen arayacağız. Merak etmeyin.
Merak etmeyin mi demişti. Deli miydi bu adam yoksa salakmı anlamadım.
- Nehir nerdesin hayatım nerdesin? diye ağlamaya başladı.
Ve telefonu çaldı. Arayan gizli numaraydı. Açtı ve konuştu.
- Alo kimsin?
- Sevgilini bir daha görmek istiyorsan polisi aramaa eğer dediğimi dinlemeyip ararsan sevgilini bir daha göremeyebilirsin. demişti.
Cem ona sövmeye başlarken telefonu çoktan kapatmıştı adam. Şimdi ne yapacaktı peki. Polise ihbar etmişti. Nehiri başka kim bulacaktı. Cem o numarayı arayamıyordu. Çünkü adam gizli numaradan aramıştı. Nehiri aramayı denedi ve telefonda direk şu çaldı.
- Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.
Adam Nehir bulunamasın diye herşeyi düşünmüştü. Adamdan sonra hemen polis aradı.
- Üzgünüz dediğiniz bir plaka yok. Başka birşey hatırlamıyormusunuz?
- Ne demek yok gördüm ben yalan mı söyleyecem.
Ve o anda birşey hatırladı. Yalan hakkında tartışmışlardı Nehirle. Ama Cem herzaman inanmıştı ona. Telefonu hemen kapattı. Ve dışarı çıkıp koşmaya başladı. Yolda koşarken bir yandanda Nerhirrr diye bağırıyordu ki. Birden telefon çaldı. Arayan yine gizli numaraydı. Hemen telefonu açıp adama;
- Nereye götürdün sevgilimi dedi
- Sakin ol sinirli çocuk sevgilin hayatta boşuna koşup bağarma seni görebiliyorum. Ama sen dersen ben illa bağıracam karışmam. Polise gelince aferin plakayı vermişsin ama yanlış plaka çok salaksın seni yine arayacam merak etme sevgilini biraz özle. Dedi ve Cem birşey diyemeden telefonu kapattı.
- Nerdesin Nehirrrr nerdee beni duyuyormusun. SENİ SEVİYORUM AŞKIMM. Telefona bir mesaj geldi. Ne kadar dokunaklı o seni duyamaz salak çocuk.
Cem daha çok sinirlenip her yeri aramaya başladı. Ama hiçbirşey yoktu. Ne adamı bulabildi. Nede Nehiri. Akşam olmuştu. Eve gitti. Ama ev bomboş gelmişti sanki ona. "Nehirimm nerdesin aşkımm" o gün hiç gözüne uyku girmemişti. Hep cam kenarında onu bekledi. Dışarıdan bir kaç arkadaşı gelmişti. "Özgür, Merve ,Deniz" Tabi kızlar ağlıyordu. (bu arada Deniz kız) Özgür hemen Cemin yanına gitti. Ve ona moral olsun diye merak etme abi bulunacak Nehir demişti. Ama Cem onu dinlememişti bile. Kızlar hemen birşeyler hazırladılar ve Ceme masaya geçmesini söylediler. Ama Cem onlara karşılık cevap verdi.
- Siz ne yemeğinden bahsediyorsunuz. Belkide Nehir orada bir şey yemiyor. Siz burda gelmiş yemekten bahsediyorsunuz. Dedi ve hepsi tekrar ağlayarak odaya gittiler. Özgür;
- Sen yemeyebilirsin ama o kızların kalbini kırma gibi bir şansın yok. Onlar burda senin için yemek yapıyorlar. Senin yaptığın işe bak. Eğer Nehir burda olsaydı seni kınardı. Nerden biliyorsun belkide kaçıran kişi çok iyi bakıyor. Her istediğini yapıyor. Şunu bil ki seni şuan yaptığın terbiyesizliğe giriyor Cem.
Bir daha Cem bu sözden sonra konuşamamıştı. Hemen kızların yanına gidip özür diledi. Ve Özgür;
- Burda herkes üzgün sen sevgilisi olabilirsin ama biz de onun en yakın arkadaşlarıyız. Ve hep beraber olup aramaya başlamamız- demişti ki o anda telefon çaldı. Arayan gizli numaraydı. Hemen açtı ve şöyle dedi.ACABA NE DEMİŞ OLABİLİR? SİZCE KİM KAÇIRDI BU KIZI?