KANLI PARMAK 4

64 1 0
                                    

Açtığımda kimse konuşmadı birkaç dakika sonra bana "Yarın saat 13:00 da eski oturduğun mahallenin ortasında ol. Dedi. Sanırım o adamdı. Ne işi vardı orda beni neden çağırdı ki. Nehirin abisi aradı o an. Hemen açtım. Nehiri istedi ama birşey diyemedim. En sonunda Mert abiye
- Mert abi Nehir yok kaçırdılar. Dedim.
Birkaç dakika ses gelmedi. Sonra öfkeli bir şekilde bağırdı. Hemen olanları anlattım. Bant isteyen adamı ve şimdiki bu adamı hepsini söyledim. Polisi aramamı söyledi bende polisi ararsam Nehiri bir daha göremeyeceğimizi söyledim. Telefonu kapattı ve kapı çaldı. Gelen Mert abiydi. Nasıl olur ki Mert abi Antalyada oturuyor. Nehire süpriz yapmak için gelmiş. Mert abi çok kızdı.
- Neden bana söylemedinizzz.
- Söyleyemedik unuttuk.
- Nasıl unutursunuz ya kim bilir şuanda kardeşim napıyor?
- Senin kardeşin olabilir ama benimde sevgilim çok merak ediyorsan neden gittin. Neden yanlız bıraktın onu. dedim.
Birşey diyemedi.
- Madem gelmişsin benimle birlikte arayacağız Nehiri.
Tamam dedi. Ve adamın söylediklerinin hepsini anlattım. Mert abinin gözüne baktığımda ilk kez 1 tane gözyaşı akıyordu. Çok şaşırmıştım. Şuana kadar hiç onu böyle görmemiştim. Belkide Antalyada olduğu içindir. Adamın beni çağırdığı yeri söyledim. Bende gelecem dedi olmaz sadece beni çağırdı deyince biraz itiraz etsede tamam demek zorunda kaldı. Saat gelmişti. Yola koyuldum. Giderken biraz endişelensemde gittiğimde geçti. Şok oldum. Eski sevgilim Büşramıı nasıl olur. Hemen yanıma geldi. Sordum.
- Beni buraya senmi çağırdın. dedim.
Evet dedi neden böyle birşey yapmıştı ki. Nehirin kaçırıldığını söyledim duymuş nasılll. Kaçırdığı kişiyi tanıyormuş hatta. Ama bir şartı varmış.
- Eğer Nehiri bırakıp bana dönersen sana söylerim dedi.
- Ama ama ben seni sevmiyorumki ve çok saçma böyle birşey olmayacak.
- O zaman sende Nehiri unut bebeğim. dedi.
Ve bana birşey dinletti. O ses evet o ses Nehirin sesiydi. İMDATTT diye bağırıyordu. Çok özlemişim sesini duymak bile iyi geldi. Ama tabi imdatt demesi canımı acıttı. Zaten benim yüzümden kaçırılmıştı. Kendimden nefret ederken bir de bu kız çıktı başıma bide Nehirin abisini unutmamak lazım tabi. Sanki herkesin haberi varmışta zamanı beklemiş gibi. Yılbaşına son 4 gün kalmıştı ve ben hala Nehiri bulamamıştım. Onsuz yılbaşı geçirmek istemiyordum. Geçen sene yurtdışına gitmek zorunda kalmıştım ve orada kutlamıştım. Ama bu sene sırf onun için buradaydım ve onunla kutlamak istiyordum. Hemen bulmam lazımdı Nehiri kim bilir napıyordu sevgilim. Büşrayı iktirdim tam gidiyordum ki 'eğer onu bırakıp bana dönmezsen Nehiri bir daha göremeyebilirsin' demişti. Çok sinirlenmiştim. Hemen yanına gidip ne dediğini sordum. Ve bana;
- Seni seviyorum!! demişti.
Artık eve gitmem lazımdı zaten artık adamda aramıyordu. Bir de bu olunca duramadım. Ağzımı açtım.
- Siz kendinizi ne zannediyorsunuz ya çok mu aradınız siz beni bir Nehirin abisi bir sen yeter artık ben sizi istemiyorum ben Nehirimi istiyorum. Eğer bir daha bana Seni seviyorum dersen seni maffederim. Anladın mı beni??
Cevap verememişti. Hemen oradan uzaklaştı ve giderken ödeşicezz dedi. İlk bir endişelendim ya Nehire birşey yaparsa. Ama inanamıyordum da ya yalan söylüyorsa. Napacaktım ben. Eve gittim hemen bizimkiler de evdeydi. Merve ağlıyordu. Mert abi nerde diye sordum. Odadaymış Özgürle birlikte. Gittiğimde konuşuyorlardı. Dinlemek istemeyip içeri girdim. O sırada telefonum çaldı. Arayan gizli numaraydı. Aslında açmazdım ama mecburen belki Nehiri duyarım diye açtım. Ve tahmin ettiğim gibi telefonu Nehir açtı. Neee Nehir miii??
- Nehir aşkım hayatım sevgilim neredesinn??
- Cem kurtar beni Cem nolur Cem Arnavut köyün karşısında 5 tane ev var.
Demişti ki telefon kapandı. Kesin adam gelmişti. O beş evden birindeydi ama hangisinde???

ARKADAŞLAR SİZCE HANGİ EVDE KAÇINCI EVDE???

SAKIN YAKLAŞMA...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin