KANLI PARMAK

246 7 4
                                    

Ben Nehir bir kaç gün önce bir telefon geldi. Arayan gizli numaraydı. Beni neden aradığını sordum ama cevap vermedi. Ona neden gizli numaradan aradığını sordum yine cevap vermedi. Telefonu kapattım. Tekrar aradı. Beni rahat bırakmasını söyledim ama dinlemedi üst üste aramaya başladı. Açmadım ve olan oldu!!!

Bana ''Ben kanlı parmak 7 yıl 7 ay 7 hafta 7 gün 7 saat sonra yanındayım.'' dedi. Korktum.

Bir kaç gün geçti. Unuttum!!!

Ama yine aradı. Çok korkuyordum bana ne yapacaktı o gün uyuyamamıştım. Hep kim diye düşündüm kesin arkadaşlarımdan biriydi. Bana şaka yaptıklarını düşünmüştüm. Hepsine sordum Eren'e, Güneş'e, Cem'e ve diğer arkadaşlarıma ama onlar yapmadıklarını söyledi. Çok korkuyordum. Her gün arıyordu. Artık polise söyleyeceğim dedim. Sadece ''Ben kanlı parmak'' demişti.

Artık daha çok korkuyordum. Hemen polisi aradım. Her şeyi teker teker anlattım. Bana '' Sizi kandırıyorlar'' dedi. Yani inanmadılar. Çok ağladım. Ertesi gün yine aradı hep aradı açmadım açmadım açmadım. Ve 7 yıl geçmişti. Bende unutmuştum ta ki gizli numarayı görene kadar ilk hatırlamadım ama sonradan bana mesaj atınca ''Ben kanlı parmak'' diye endişelendim.

Korktum. Çığlık attım aradan 7 sene geçmişti beni nasıl bulmuştu. Yada nasıl unutmamıştı. Kafamda deli sorular vardı ve hiç birinin cevabı yoktu. Yine korkmaya başlamıştım her an her şey olabilirdi. Her an kapı çalabilirdi. Korkuyordum. Aradan 5 ay geçmişti hatırladım 2 ay 7 hafta 7 gün 7 saat kalmıştı. Korkuyordum evde tek başıma yaşıyordum kimse yoktu apartmanda oturmuyordum.

Uzun zaman geçmişti unutmuştum mesaj atılana kadar mesajda şöyle yazıyordu;

-Ben kanlı parmak 7 hafta 7 gün 7 saat sonra oradayım beni bekliyorsun değil mi???

Bunu görünce daha çok korkmaya başlamıştım. Korkuyordum endişeliydim.

Ne yapacaktım bilmiyordum evden dışarı çıkamıyordum korkuyordum ama biliyordum o gün gelecek ve karşılaşacaktık bu bir gerçekti korkmamam lazımdı belki de beni kandırıyorlardı nereden bilebilirdim bir yolu vardı YÜZLEŞMEK başka bir şey yapamazdım ve sadece 7 gün 7 saat kalmıştı.

Korkmamaya başlamıştım artık ama merak ediyordum bu kim olabilirdi???

Arkadaşlarıma soruyordum bilmiyorlardı bu konudan çok sıkılmıştım artık kim olduğunu öğrenmek istiyordum eğer bunu yapan küçük bir çocuksa elimden çekeceği vardı.

Her gün mesaj atıyordu bıkmıştım korkmuyordum 4 gün 7 saat kalmıştı. Kimdi bu kanlı parmak?? Neden adını söylemiyordu??? Neden her gün mesaj atıyordu?? Neden her gün arıyordu??

Kafamda bundan daha fazla soru vardı hiç birinin yanıtı yoktu. Ne yapacaktım bilmiyordum endişeliydim. 4 günde bitmişti zaman çok çabuk geçiyordu 7 saat kalmıştı. Artık sağ elime bir çekiç diğer elime de bıçak almıştım. ve geri sayıma başlamıştım.

Kapının arkasında bekliyordum. Son 3 saat kalmıştı endişeliydim zaman çabucak geçti ve 10 dk kalmıştı bekliyordum. Aradı kapının önündeyim dedi. Ve zil çaldı beklenen o an gelmişti kapıyı açtım ve karşımda bir adam vardı. ''Ona sen kimsin'' dedim bana BEN KANLI PARMAK ve dediği şey bandınız var mı???? Orada çok şaşırmıştım. Ne olduğunu ve ne yapacağımı bilemiyordum. Ve öylece kalmıştım. Adama baktım elinde kanlar akıyor. Beni arayan adam beni korkuttu şimdi de birer bant mı istiyor. İyice endişelendim korktum ama anladım ki gerçekten bant istiyor. Bende tabi ki verdim adam gitti. Sonra bir telefon daha aldım bana dediği şey ''O adama hiç bant vermeyecektin'' ne demek istemişti. Yinemi bir tehditti bu kimdi?? neden beni aramıştı?? En önemlisi bana ne yapacaktı???

ARKADAŞLAR DEVAM ETTİREYİM Mİ??? BEN DAHA YENİ YAZIYORUM OYLARSANIZ ÇOK MEMNUN OLURUM YORUM YAPARMISINIZ??? LÜTFEN




SAKIN YAKLAŞMA...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin