Bu şarkıyı koymamı kuzenim istedi hem oku hem dinle kuzen iyi okumalar :D bol bol dinle.
O gün ne olduğunu anlayamamıştım ilk bir adam geldi onun ardından bir başka adam aradı. Ve dediği şey '' O adama hiç bant vermeyecektin. '' Neden böyle demişti ki. Ve o günden beride aramadı. Aradan 1 ay geçmişti. Unuttuğunu sanmıştım ki bir mesaj geldi mesajda '' O adama hiç bant vermeyecektin'' aynı şey yazıyordu. Kimdi bu? Bıkmıştım bu tehditlerden o adamı bulmam lazımdı. Benden bant alan adamı bulup ona sormam lazımdı ama nasıl? (Bu arada Cem Nehir'in sevgilisi) Nehir artık ne yapacağını bilemiyordu bu konudan çok sıkılmıştı. Polisi aramak istiyordu ama arayamıyordu. Çünkü polis ona inanmamıştı. Cem geldi;
-Üzülme artık ben yanındayım. demişti. Nehir ona güveniyordu. Onu seviyordu. Cem de seviyordu.
Konumuza geçelim.Nehir artık çok sıkılmıştı. Ve çok yorulmuştu. Bıkmıştı. Korkmuyordu artık bunu kimin yaptığını bilmek istiyordu. Cem ona yardım ediyordu hatta bütün arkadaşları yardım ediyorlardı. Bu kişinin kim olduğunu bulmak istiyorlardı. Ama bu kişi kendini belli etmemek için elinden gelen ne varsa yapıyordu. Kendini belli etmemek için herşeyi artık aramıyorduda. Gizlenmişti. Ne arıyordu. Nede mesaj atıyordu. Sanki bırakmıştı. Nehir camdan dışarı baktığında birisinin onun evini çektiğini gördü. Bir dakika dur! Evet birisi onun evinin fotoğrafını çekiyordu. Bunu farketti. Ve o kişi bant isteyen adam değildi. Nehir korkmuyordu ama korkmaya başlamıştı sanki. Kimdi o yoksa o o adammıydı. OLAMAZZZZ!!!
Ne yapıcaktı hiç bilmiyordu. Hemen Cem 'e seslendi :
-Cemmm buraya gelirmisin birisi benim evimin fotoğrafını çekiyor. Yardım ett.Ve o adam sanırım beni tehdit eden adam.
Cem:
- Bekle bitanem hemen gelicem.
- Hayır cem gitme. KORKUYORUM. CEMMMM
Cem Nehiri dinlemeyip aşağı indi ama geç kalmıştı adam çoktan gitmişti bile. Cem adamı göremeyince hemen Nehirin yanına gitti.
Nehir:
- Noldu canım gördünmü ?
- Hayır hayatım bence sen öyle sandın.
- Saçmalama cem neden yalan söyleyeyim.
- Aşkım ben sana yalan söylüyorsun demedimki sadece yanlış görmüşsündür dedim.
Nehir Ceme gördüğünü söylemeye çalışırken yine o adamı gördü.
- Cemmm yine o adam bakkk...
Cem inanamıyordu orada adam yoktu. Sevgilisine inanmak istiyordu ama bir yandanda tedirgindi.
- Cem bak yine gitti o adam sen bakınca hep gidiyor.
- Cem cevap versene Cemmmm
Nehir Cemi yanında göremeyince korkmaya başladı. Bir baktı ki Cem aşağı inmiş. Ama yine aşağıda kimse olmadığı için yukarı çıkmıştı. Artık cem bıkmıştı. Nehir Cemi görmeyince endişelendiği için korkmuştu. Nehir cama ne zaman baksa o adamı görüyordu. Ama cem baktığında o adam yok oluyordu sanki. Polisi arıyamıyorlardı. Arasalar bile polis onlara inanmıyordu ki. Hayal görmüşsünüzdür deyip geçiştiriyordu. Nehirin anlamadığı şey şu bant isteyen adam nerede? Ona burda yakınlarda oturduğunu söylemişti. Ama hiç o günden beri o adamı görmemişti. Ne oluyordu? Nehir dışarıya çıkamıyordu artık. Hayır hayır korkudan değil. Endişeleniyordu. Nehir markete gidecekse Cem gidiyordu. Nehirin dışarıdaki her işini sevgilisi yapıyordu.
Nehire kalsa şimdiye kadar arkadaşlarıyla buluşmuştu ama işte sevgilisi Cem onu bırakmıyordu. Cem;
- Sana birşey olursa yaşayamam Nehir nolur beni dinle ve dışarı çıkma o adam hala dışarda olabilir.
- Nehir istemsizce TAMAM HAYATIM demişti.
Cem o gün evden gitmişti. Alınacak bazı şeyler varmış. Cem gittikten bir kaç dakika sonra kapı çaldı. Nehir kapıyı açtı. Ama kimse yoktu. Kapının önünde sadece bir zarf vardı. Hemen zarfı aldı ve açtı. İçindeki yazıyı okuyunca hemen ağlamaya başladı. Kendini tutamadı. Yarım saat sonra Cem geldi. Nehiri o halde görünce hemen yanına gitti. Yere düşmüş zarfı aldı hemen ve okumaya başladı. Zarfın içinde AZ KALDI KÜÇÜK KIZ HAYATIN KEYFİNİ ÇIKAR. BİR DAHA BUNLARI GÖREMEYECEKSİN. Yazıyordu kağıdın içinde Cem şaşırmıştı. Bunu beklemiyordu. Hemen Nehire sımsıkı sarıldı ve onu bir daha yanlız bırakmayacağına söz verdi.
AMA O ADAMI KİM BULACAKTI? NEREDE BULACAKTI? VEYA BU ADAM KİMDİ? KİM TEHDİT EDİYORDU BU KIZI?
BEĞENDİYSENİZ YORUM YAPINN...