11."Jurăminte"

72 4 0
                                    

Îmi ridic capul încet și-l întorc pentru a vedea posesorul mâini ce îndrăznește să mă întrerupă din meditație.

-Te simți bine? Mă întreabă îngrijorat.

-Da.spun simplu și mă uit spre ușă în speranța dea-mi înțelege gestul.

Îl văd că se aproprie de sistem și dă muzica mai încet.Până aici ți-a fost,amice!

-De ce ai făcut asta? Îl întreb ridicându-mă în picioare și aprope-i sunt până la umeri.Îl văd că zâmbește și simt cum mă topesc.Revino-ți,Jessica!

-E spre binele tău! Spune și se apleacă spre fața mea.Mă îndepărtez ,făcând 2 pași în spate.

-Po-Poftim? Îl întreb bâlbâindu-mă și-l văd că-și mărește zâmbetul.

-Cred că nu vrei să vină poliția și mai ales să-i ai pe vecini ca dușmani.

-Eh..Nu-mi prea îmi pasă!spun și ridic din umeri,făcându-l să chicotească.

-Mă surpinzi,Jessica! Spune ,băgându-și mâinile în buzunare.

-Aa,da? Îl întreb amuzată.

-Da!spune privindu-mă în ochi.

Mă uit atentă în ochii lui,dar nu pentru mult timp.Rup momentul de maximă intensitate și privesc în jos.

-De ce ai venit aici?

-Nu cred că trebuie să am un motiv să vin aici.spune relaxat.

-Dominic,nu mă prostești pe mine cu vrăjelile tale!

-Aa,nu? Mă întreabă și-i piere zâmbetul.

-Nu! Spun zâmbind victorioasă.

-Eh..ridică din umeri și se întoarce,îndreptându-se spre ușa.Nu acum,dar cine știe.continuă să spună.

-S-o crezi tu,încrezutule! murmur și mă așez pe scaun.Îmi masez tâmplele cu degetele și simt deja că nu-i mai suport.

Ușa se deschide din nou și cred că am să înnebunesc.Ăștia nu știu să bată? Dacă eram dezbrăcată sau nu știu în ce ipostază?Nesimțiți.

-Jessi!Te uiți la un film cu noi? Mă întreabă Rain.

De ce vin toți aici? Cred că aici le place cel mai mult să stea.Îi cred și eu.Camera mea e foarte frumoasă.

-Ce film?

-Nu știu.spune și se încruntă.

-Mda,nu prea am chef.

-Oo,haide! Mai stai și cu noi!

N-am să scap de el ,doar dacă accept.E ultima variantă.

-Bine,fie! Accept și oftez nervoasă.

Îl văd că fața i se luminează și-mi zâmbește.De unde atâta fericire?

Cobor cu el în spatele meu și asta mă irită cel mai mult.Se holbează la fundul meu ,crezând că nu-l observ sau că nu-mi dau seama.El crede că-s proastă?

-Nu te mai holba!spun și-l simt că tresare.'Te-am prins,porcule!' Îmi spun în sinea mea.

-Deci la ce film ne uităm? Îi întreb uitându-mă prin DVD-uri.

-Unul de comedie sau de dragoste? Îl aud pe Zack și cred că-și bate joc de noi.

-Glumești,nu? Spun și mai am puțin și râd.

-Niciodată nu glumesc când vine vorba de filme!spune serios.

-Bun,am votat!Horror! Spun și ridic sidiul în sus.

Strange LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum