15.

57 2 5
                                    

  Mă îndrept cu pași mici spre mașina lui Dominic cu inima cât un purice.Sper doar să nu mă observe cineva. "De ce te temi?"   îmi aud propria cunoștință în cap și întrebarea ei mă lasă buversată.De ce mi-e teama ? Mi-e teama să nu mă vadă cineva sau acel cineva? Mi-e teamă de ce o să spună sau o să gândească despre mine sau mi-e teamă că încălcarea intimității  imi va provoca multă suferință? " Auzi la ea  încălcarea întimității ,sufetință, ce naiba se petrece cu tine ?!? aerul asta rece te-a întors pe dos. Îți recuperezi propriul telefon din ghiara dușmanului" Ai dreptate. Dacă nu observam că-mi lipsește telefonul cine știe ce facea neghiobul ăla. Clar își băga nasul ala  peste tot.

Enervată de propria greșeală colosală pe care eram s-o comit mă face să vreau să lovesc ceva. Pufăi nervoasă că nu pot să văd pe unde merg și mi-e că voi cădea rău de tot. În loc să plec relaxată de aici ,plec vânătă și plină de nervi. De ce am crezut că ieșirea asta spontană cu gașca mă va face să uit pentru câteva clipe de problemele ce apar pe zi ce trece și se înrăutățesc cu fiecare secundă trecând? Atât de idioată pot să fiu și lipstă de neuroni încât să cred că viața-i roz ,plină cu margatete și lalele? Ce s-a întâmplat cu mine? Cu creierul meu ce se gândește numai la prostii și refuză să vadă realitatea. "Te-ai gândit măcar prentru o secundă că nu-i vina creierului? Te-ai gântit că tu vrei să crezi asta ? Încerci să treci singură prin tot și asta își lasă amprenta. Se vede de la o poșta..Mai gândește-te!"

Ok , la asta nu știu cum să reacționez." Lasă reacționatul și revinoț în fire femeie! Stai de câteva minute și te holbezi la mașina asta cu cheia-n mână fără să schițezi vreo mișcare.Tot eu să fiu atentă la ce se petrece în jurul tău"
 
Îmi scutur capul și încerc să scap de conștiință și de propriile gânduri. Gândurile mele sunt întortocheate,pline cu întrebări și frici încât îmi bruiază gândirea și logica.

Cu o scurtă mișcare apăs butonul de la cheie și deschid portiera zâmbind învingător. Mă urc la volan și brusc limina mașinii se aprinde. Mă încrunt iritată și-mi frec ochii ce acum mă ustură și încerc să nu mă mai uit chiorâș ca bunica când observa că nu am mâncat tot din farfurie. Mă uit spre locul unde am stat și nu-mi văd telefonul nicăieri. Panica pune stăpânire pe mine și frica că cineva mi l-a luat mă face să tremur. Încep să înjur în barbă cotrobăi nestingherită prin mașină. Ma pun pe burtă și mă uit sub scaune. Nu-i. Mă mișc mai ceva ca hoțul când fură.M-am uitat peste tot și n-am găsit nimic.

Plină de nervi și o senzație de amețeală mă învăluie. Îmi acopăr tremurând de nervi fața cu mâinile și-mi las capul pe volanul mașini.

-Cât de iresponsabilă pot să fiu. Aveam tot în el,numere de telefon și care știu că pot să le recuperez doar că unele sunt foarte greu de obținut.Pozele.Trear speriată. Aveam toate pozele cu mine și cu gașca din L.A, pozele cu Spike încă din prima zi în care  l-am adoptat. Pozele cu mine și părinții, cu Pyter,cu Noah ...dar ce să mai zic de toate aplicatiile și fișierele salvate. planurile de joc. Cursele și Doamne playlist-urile mele. Doamne simnt că mor. Murmur lipsită de viată

Tresar speriată când claxonul mașinii sbiară mai ceva ca o gravidă în travaliu.

Un mârâit mă face să tresar speriată. Și-mi închi ochii,blestemând claxonul.

-Ieși! Îmi ordonă și mă face să-mi întorc capul în direcția lui stupefiată.

-Am spus să ieși! Murmură la fel de mânios. Cobor din mașină cu cheia în mână. Îl văd că o  observa și mi-o ia rapid.

-Ce dracu căutai în mașina mea? Îl aud că șuieră printre dinți. Refuz să răspund și mă uita la el fară să schitez vreun sentiment.

-Răspunde-mi odată! Mă apucă pentru a doua oară pe ziua de azi de braț și mă strânge cu putere. Ochii lui sunt aproape negri si mai are putin pana cand o sa tipe din nou. Ce căutai in masina mea? Continua,saturata pana peste cap de atitudinea lui de baiat de bani gata ma smucesc puterinic din mainiel lui și-l privesc enervata.

Strange LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum