-Ohoo,nu! Nu vei scăpa! Te voi trimite la Mr.Stalen pentru a-ți cere scuze.
-Bine!
-Mă bucur că ești cooperativă,Jessica! Spune acesta zâmbind.
-Mda.. Pot să plec acum?
-Da!Du-te!
Ies afară din birou și mă îndrept spre clasă.Nu-mi vine să cred cât de ușor am scăpat.Trebuie doar să spun niște amărâte de cuvinte.Bine,"aceste cuvinte" nu le-am folosit niciodată și nu înțeleg rostul lor,dar trebuie să-i fac pe plac lui Collson.
-Bună ziua,Mr.Stalen! Spun când îl văd ieșind din clasă.
-Mda.. Spune Smith!
-Am venit să-mi cer scuze!
-Scuze?!? Întreabă acesta uimit
-Da!
Stalen ezită să spună ceva ,semn că se gândește.Haidee.. Nu cred că-i atât de greu de procesat câteva cuvinte.Semn că-i încet la minte și cum Doamne iartă-mă a devenit profesor?Pff...Halal inspectorat.
-Bine,Smith...Îți accept scuzele!spune acesta ,schitând un zâmbet slab.
-Mulțumesc! Păi ,dacă toate-s bune și frumoase.. Ne mai vedem profu'! Spun salutându-l și întorcându-mă pe călcâie pentru a pleca.
-Ohoo...Smith! Nu atât de repede!
-Firar! Spun în șoaptă.
-Am vrut să-ți aduc la cunoștință că deacum când nu ești atentă la ce predau sau ce fac în clasă am să-ți fac un cadou! Spune acesta serios.
-Domnule Stalen ,ziua mea a fost acum 4 luni! Nu credeți că este cam târziu? Spun luându-l peste picior.
Stalen a început să râdă.Doamne zici că-i o maimuță.Nu pot să nu ma abțin așa că izbucnesc în râs.
-Off.. Am să-ți fac ultimii ani un calvar! Spune Stalen.
-Abia aștept ,domnule!Acum ,la revedere!
-La revedere,Smith! Și nu uita ce ți-am spus! Spune,plecând.
°°°°°°°°°°°°°°
Orele au trecut destul de ușor.Mă îndrept spre cantină singură.Cred că Pyter și-a ales prada,deja.Intru în cantină și mă îndrept spre bufet cu toate atenția pe mine.Mă simt ca un star de la Hollywood.
-Un hamburger și o cola,vă rog!
-5 dolari!
Mă uit pentru a găsi o masă liberă și privirea mi se oprește pe acel grup.Îl obeserv pe acelaș tip ce am refuzat să stau cu el în bancă ,cum se uită la mine.Ridic ușor din umeri și merg spre o masă goală.Mă așez ,dar nici bine nu apuc să-mi savurez hamburgerul că sunt întreruptă de cineva. Îmi ridic fața pentru a vedea cine are curajul să mă întrerupă și văd o fată cu un teanc de foi în mână,brunetă,cu ochii căprui și înaltă.Ce poartă un tricou alb cu "Fuck you" o pereche de blugi albaștrii mulați o pereche de converși tot albi și macheată cât mai natural.Ce pot să spun,e frumoasă .
-Ăă.. Vrei ceva? Întreb plictisită.
-Bună! Sunt Alexia și mă ocup cu strângerea voturilor pentru cel mai frumos băiat din liceu.Spune ea printr-o suflare.
-Așa și?
-Am venit ca să votezi.spune puțin speriată.
-Uite Alexia,eu sunt nouă în liceu și nu cunosc pe nimeni.spun la fel de plictisită.
CITEȘTI
Strange Love
Teen FictionJessica și Pyter Smith sunt doi gemeni ce au 17 ani.S-au mutat din Los Angeles în New York împreună cu părinții și câinele lor Spike. Ei au multe în comun,dar sunt total diferiți.Iubesc adrenalina și mașinile. Lipsa părinților și a dragostei lor o t...