,,GD, do konkurzu se už nahlásilo přes pět tisíc uchazeček. Měl bys už začít s vyzařováním,'' upozorňoval mě Seungri na stále stoupající číslo na obrazovce. Moc se mi do toho teda nechce. Je pravda, že teď mám mnoho práce s novým projektem, který jsme ni MADE a proto jsme se shodly, že schopná asistence by přišla vhod, ale je jich tolik, že na to nemám náladu.
,,Nechce se mi do toho,'' řekl jsem pravdu a sledoval číslo, které se každým okamžikem měnilo a stále stoupalo.
,,Dobře ti tak. Kdyby jsi si našel nějakou z holek tady okolo nevypuklo by tohle šílenství,'' provokoval mě Daesung. ,,Ale ty ne, musíš si najít něco ,,exotičtějšího'', jak sám říkáš,'' neodpustil si sarkastické uvozovky.
,,Chceš abych si vybral, tak fajn,'' zvedl jsem se a sedl si k notebooku. ,,Nejdřív vyřadíme všechny ty, kterým je méně jak osmnáct a víc jak dvacet pět.''
,,Proč?'' podivil se Taeyang.
,,Promiň, ale nějaké stařenky tu opravdu nestrpím,'' osvětlil jsem mu.
,,Ty jsi nechutný,'' povzdechl si Daesung.
,,Hmm. A hned tu máme necelý tři tisíce uchazeček. Vyřadíme asiatky a ošklivky s brýlemi nebo rovnátky,'' pokračoval jsem ve vyzařovacím procesu. ,,Hle, už tu máme jen necelou stovku.'' Vzhlédl jsem od obrazovky. Všichni na mě hleděli dosti znechuceně. ,,A mám tu trpět nějako ošklivku Betty, nebo co?'' snažil jsem se bránit.
Ale i stovka je dost. Jak to jen zredukovat? ,,A ještě vyškrtneme ty, co mají víc jak sto šedesát centimetrů. Těm se bude skvěle koukat na výstřih,'' chvíli se načítal systém, než to ukázalo jen deset holek. Chvíli jsem je prohlížel. ,,Chci tuhle,'' ukázal jsem na fotku jedné z těch deseti šťastných. ,,Hannah Millsová. Věk devatenáct. Výška necelých sto padesát pět. Bruneta. A žije v zemi, kterou ani neznám. Někde ve středu Evropy,'' četl jsem informace o ní. ,,Dobrá práce, nemyslíte? Otázka minuty. Ukončete konkurz a vyhlaste vítězku,'' zaklapl jsem notebook a hodil ho na pohovku. Zvedl jsem se a šel se projít.
,,Chudák ta holka, bude to mít těžký,'' zaslechl jsem ještě TOPho, jak lituje moji budoucí asistentku.
Mezitím ve Střední Evropě ...
,,Hannah! Hannah,'' křičela na mě moje spolužačka Clara. ,,Slyšela jsi to? G-Dragon vyhlásil konkurz pod záštitou YG Entertaiment. Hledá asistentku pro nový projekt.''
,,A co já s tím?'' Vážně? Skákala bych radostí do stropu, kdybychom nebyli momentálně na chodbě školy.
,,Přihlásila jsem tě tam,'' vypískla nadšeně Clara. ,,Neboj, je to jen sedmiměsíční stáž. A plat ujde. Sto tisíc wonů. To je asi-''
,,Dvacet tisíc. Zhruba. Možná o pár korun víc,'' dořekla jsem za ní. Clara má tu smůlu, že se kamarádí s někým, kdo má matematiku v malíčku. ,,Což znamená že bych při té stáži vydělala 700 000 wonů. To je 140 tisíc. Na operaci a rekonvalescenci potřebujeme jen sto tisíc. To znamená, že bych tam stačilo jen pět měsíců.''
,,Co? Tak to ne. Ty tam budeš hezky od začátku až do konce,'' začala mě Clara peskovat.
,,Taky tam nemusí jet vůbec,'' začala jsem se bránit. ,,Nemusí mě vybrat,'' pronesla jsem klidně. Šance je jedna ku milionu, že budu vybrána. ,,A vůbec, proč jsi se nepřihlásila sama, také jsi VIP jako já,'' šťouchla jsem do ní.
,,Jo. To bych ale musela umět anglicky a neučit se pošahanou němčinu,'' ulevila si. Němčinu jsem jí opravdu nezáviděla. Dva roky na základní škole mi bohatě stačily k tomu, abych pochopila že se s ní moc bavit nebudu. Za to v angličtině jsem excelovala. Pohotově jsem reagovala na jakýkoliv podmět. Tudíž tu pro mě byla obrovská šance, ale i tak je tu stále šance pouze zlomková. ,,Kromě toho, já ty peníze nepotřebuji. Ale tvojí rodině by to prospělo.''
Jo. Clařina rodina je bohatá. Vlastně nechápu, proč nešla na soukromou školu a pachtí se tady se mnou. ,,Dobrá. Tak mi drž palce,'' souhlasila jsem nakonec. I když jsem si udržovala chladnou hlavu. Je nemožné, abych byla vybrána z tolika VIPs, které se určitě taky přihlásili.
Radostně vypískla a už se řítila do naší třídy, protože právě zvonilo. Také jsem přidala do kroku. Teď máme matematiku, takže mohu konečně pořádně zapojit mozkové buňky a přestat myslet na to, jak mě moje oblíbená skupina nevybere.
Ahoj. Takže, první kapitola krátká, ale to protože je rozjezdová. Nemějte strach. Určitě se to časem prodlouží. Vůbec jsem se nemohla rozhodnout s jakou z postav vás seznámím dříve - i když, G-Dragona každá známe, že VIPs. A tak jsem to udělala fikaně a napsala jsem od každého kus. Muhehehe.
ČTEŠ
Stáž Hrůzy
FanfictionNastává období, kdy se má rozjet turné a album MADE. Náš leader G-Dragon má moc práce a nezvládá ji časově a ani psychicky. Proto se rozhodne najmout si asistentku. Nechce však žádnou asiatku. Chce něco pro něj exotického. A tak se u něj ocitá j...