,,Takže ty jsi se narodila v Anglii?'' Ujišťoval se už nejmíň po sté Daesung. Souhlasně jsem přikývla. ,,Ale žiješ teď někde jinde. Jak že se to jmenuje?''
,,Česká republika, ty pako. Nejsi schopný zapamatovat si název tak nádherné země,'' vrtěl nad ním nevěřícně hlavou T.O.P. ,,A jak jsi se sem těšila na spolupráci s GD, když jsi se dozvěděla, že jsi vyhrála?''
,,No, ze začátku hrozně moc, jenže pak mě přepadl strach. Víte mám nemocnou maminku a potřebujeme peníze na operaci a rehabilitaci, ale tatínek je jen zedník. Bez těchto důvodů bych se ani ani nepřihlásila do toho konkurzu,'' vyklopila jsem jim na rovinu celou pravdu. Už teď se mi stýskalo po všech. A to jsem je jen pár hodin neviděla. ,,Ale pořád tomu nemůžu uvěřit. Konečně vás všechny poznám. Jste moje nejoblíbenější skupina a každého z vás uctívám skoro jako boha,'' počkej Hannah, tohle vyznělo docela úchylně. Vlastně hodně perverzně.
Oba dva se tomu naštěstí zasmáli. ,,Věř mi, když ti řeknu, že tohle slyšíme často,'' uklidnil mě Daesung.
Pak nastalo v autě ticho, takže jsem měla čas, prohlédnout si Seoul, alespoň z okénka auta. Ta představa, že v tomhle městě odteď budu žít sedm měsíců. Při tom pomyšlení se mi chce křičet radostí.
,,Ale asi by jsme tě měli varovat. GD je někdy hodně náročný na podmínky. Tak se je prostě snaž splňovat a bude to v pořádku,'' řekl T.O.P a vypadal přitom smrtelně vážně. Když ale zachytil můj vyděšený pohled, hned se rozesmál. Bože, jeho herecké výkony jsou opravdu nerozeznatelné od reality. ,,A je hodně náladový. Takže když se bude zdát, že je rozzlobený, radši dělej co říká. No a vlastně vždy dělej co říká a myslím, že spolu budete vycházet. Zdáš se být milá a příjemná, tak tě snad nesní zaživa.''
To zní jak kdybych se měla starat o divoké zvíře, nikoli pomáhat někomu s velkým projektem. ,,Dobrá. Prostě poslouchat. A co vlastně bude náplní mé práce? Dělala jsem dva měsíce v administrativě naší školy, ale hádám, že tohle bude něco jiného.''
,,Budeš přijímat všechny hovory. Vyřizovat schůzky, přehazovat schůzky. Budeš mít po ruce diář a v něm ty schůzky, takže prakticky jen budeš GDho korigovat, kam musí v tu či onu hodinu jít. Dále je tu určitě i papírování, to ti holka moc nezávidím. No a pak, když budeš mít čas, tak nám o sobě musíš vždy něco povědět. Vlastně jsi teď takový šestý člen naší rodiny,'' vypadá to, že Daesung se rozpovídal. Vlastně ke konci už jen přemýšlel nahlas. ,,To je tak nějak všechna tvoje práce. Docela ujde, za ty peníze, nemyslíš?''
Přikývla jsem. Vypadalo to, jako snadno zvládnutelné. ,,To teda. A jak to bude s bydlením a tím vším okolo? O tom se v e-mailu nepsalo.''
,,Asi na to zapomněli, ale neboj se. Vše je zajištěno. Vzhledem k tomu že s GDm budeš hodně cestovat, většinou budeš mít pokoj ve stejném hotelu,'' uklidňoval mě T.O.P. V tu chvíli auto zastavilo před budovou YG Entertaiment. ,,A jsme tady. Jen počítej s tím, že až přijdeme, GDho pravděpodobně vzbudíme, takže bude rozmrzelý. Kdyby jsi byla tolerantní a nic si z něj nedělala, bylo by to fajn.''
,,Ano. Pro tohle mám pochopení. Některé dny jsou hold krušné.'' Ale tenhle den se zdá být jako nejlepší mého života.
V tu stejnou chvíli ve studiu ...
Všechna světla, který byla až doteď zhasnutá se najednou rozsvítila. Takže dokonale zničila sen o nádherné dlouhonohé blondýnce s výstavním hrudníkem v upnutých šatech. Čert aby to spral.
,,GD? Jsme tu. Vstávej a pojď přivítat svoji asistentku,'' rozléhal se studiem T.O.Pho hlas. Čekal jsem ještě, že dodá něco ve stylu ,,když jsi na ní do teď kašlal.'', ale nic už neřekl.
,,Páni. Tady je to ještě větší, než jak jsem si to představovala,'' zaslechl jsem nadšený ženský hlas. To bude určitě ona. Už teď zní otravně. Otázkou je jestli je to jí a nebo jen tím, že jsem se právě teď probudil. ,,A tenhle mixážní pult je úžasný. Ta představa kolik hitů se na něm složilo.''
Hele, to je můj pult. Na něj se nikdo nesmí ani podívat, natož na něj sáhnout. Takhle věta mě probudila rychleji než kafe. Vyskočil jsem z pohovky a spěchal do hlavní místnosti studia. Samosebou už stihli kluci kolem mé asistentky udělat kruh a vedli spolu živý rozhovor. Vypadá to, že na ni všichni byly zvědavý.
Daesung a T.O.P jen stáli vedle ní a sledovali Seungriho a Taeyanga jak s ní vedou docela živou diskuzi. Teda povídala jenom ta holka. Většinou takové ty řeči o tom, co na jejich tvorbě miluje. Typická VIP. A to jsem si podle fotky myslel, že tohle bude mít osobnost.
Podívejte se na ní. Je malá. Hnědé vlnité vlasy má až někam na zadek. Oči by docela ušli, kdyby nenosila čočky se vzorem. Odhadl bych to na hnědou, ale kdykoliv se podívala proti světlu, byly téměř oranžové. Je určitě jednou z extrémistek, které na sobě musí mít všechno to co má jeden z nás. A největší zklamání. Těšil jsem se, že bude mít objemný výstřih. Klidně déčka. A ona má sotva béčka. Opravdu zklamání.
,,A tady máme našeho G-Dragona,'' přistoupil ke mě Seungri a objal mě kolem ramen. ,,Vypadá to, že má špatnou náladu. Je holt přepracovaný. Ale po většinu času mu říkáme GD. Neobtěžuj se s jeho civilním jménem. Teda pokud ho nechceš naštvat. Opravdu ho nesnáší.''
,,Ty Hannah, řekni nám, jak u vás říkají Seungrimu,'' vypískl Deasung. ,,Já to nevydržím. Víš jak mu říkají?'' Vyhrkl mým směrem. Jak bych to mohl asi tak vědět? Nesouhlasně jsem zavrtěl hlavou. ,,Riri. Říkají mu Riri. Myslím, že se to uchytí,'' pokyvoval uznale hlavou.
,,A co? Mě se to docela i líbí,'' snažil se Seungri Daesungovi zkazit náladu.
,,Pánové, můžete mě s dámou nechat o samotě, přeci musím poznat svoji asistentku.'' Ne, že by byl zájem o to ji poznat. Jen si chci určit pravidla a pak jít zase spát. Jsem opravdu dnes unavený.
Všichni se šouravým krokem vydaly ke dveřím studia a něco si mručeli. ,,Je zdvořilý, to nedopadne dobře,'' zachytil jsem Taeyangovu poznámku. Že by další, kdo bude mít trest na turné?
Konečně se zavřeli dveře, které jsem celou dobu probodával pohledem. Když jsem osaměl se svojí novou asistentkou, ještě jednou jsem ji přejel pohledem. Žádná změna, ta nemá na sex-appeal nárok. Na tváři jí zůstal nadšený úsměv a oči jí nadšeně jiskřili. Čas to změnit. ,,Čemu se směješ?!'' podotkl jsem a úsměv se jí okamžitě vytratil z obličeje.
Obešel jsem ji dokola a neustále si ji přeměřoval. Poté i z druhé strany. Celou dobu stála poslušně na místě jako ovečka. To se mi zamlouvá. ,,Hm, docela ujdeš,'' když přimhouřím oči. ,,Teď ti povím pár pravidel. Cokoliv řeknu uděláš bez odmlouvání. Cokoliv po tobě budu chtít, tak mi seženeš, i kdyby jsi pro to měla letět do jiné země. Radím ti mě moc nedráždit, nebo okamžitě letíš a způsob dopravy domů si hledej kde chceš. Hádám, že ti dva ti řekli, co je náplní tvé práce.''
Tiše přikývla. Asi vycítila, že dnes nemám svůj den. Asi jako několik posledních dní, kdy pracujeme na tomto novém projektu. ,,Fajn. Vidíš tamten stůl,'' ukázal jsem na stůl, který se doslova bortil pod stohy papírů, které jsem jaksi za těch několik posledních dnů opomenul vyplnit. ,,Neboj se, všechny jsou v angličtině. Začni. Ať jsou do rána hotové,'' poplácal jsem ji po rameni a vyšel ze studia.
Tak jste se tedy dočkali setkání. Jste spokojené. Proběhlo to v docela chladném stylu z GDho strany, nemyslíte? Ale netvrďte mi, že jste to nečekali. Popravdě už asi dva díly přemýšlím, co by na tohle řekl ten opravdový G-Dragon. Nebo kdokoliv ze skupiny. Jestli ti sem někdy zamíří, tak speciálně tohle přeložím do angličtiny, aby si to mohli přečíst a já si pak mohla vyslechnout jejich názor. Ptáte se jestli jsem na tolik šílená. Věřte mi, že jsem. Jinak bych si nebyla schopná tohle vymyslet. :D
ČTEŠ
Stáž Hrůzy
FanfictionNastává období, kdy se má rozjet turné a album MADE. Náš leader G-Dragon má moc práce a nezvládá ji časově a ani psychicky. Proto se rozhodne najmout si asistentku. Nechce však žádnou asiatku. Chce něco pro něj exotického. A tak se u něj ocitá j...