Capitolul 1

18.1K 516 9
                                    

Cu cateva ore in urma...

-Ba, urlu in spatele prietenei mele cand vad ca nu se opreste. Zoey!

-Ce e ma? se intoarce buimaca spre mine.

-Masina? O lasi asa? o intreb vazand ca ea e cu capul in nori si cu gandul la petrecerea din casa. Blocheaz-o pentru numele lui Dumnezeu!

-Asta poti sa faci si tu, adauga razand si imi arunca cheia intorcandu-se la petrecere.

Doar dintr-o simpla miscare aud usile masinii blocandu-se. Doar am iesit sa-mi iau telefonul?! Si acum merg din nou pe alee spre petrecere unde ma astepta un pahar de tarie.

In prezent...

-Taci si nu te mai zbate, imi ordona blonda. Ce naiba cautai cu capul in cutia postala?

-O scrisoare? raspund ridicand ridicand din umeri.

-Sa vezi tu ce "stampile" vei primi de la David, ma atentioneaza acesta furioasa si imi pune un ultim pansament. Nici sa nu te gandesti sa iesi din cabinetul asta, inteles?!

-Haide ma Rose, tata o sa ma scalpeze daca ma prinde, ma milogesc eu tragand-o de halat. Lasa-ma sa plec, te rog...

-Nu Kitty, ce nu intelegi din ce ti-am zis pana acum? ia blonda o pozitie intimidanta.

-Pai nu inteleg de ce nu ma lasi sa plec?! zic frustrata. Cu ce sunt eu vinovata ca dobitocul ala nu m-a vazut si am muscat din cutie?

-Kitty, mormaie si isi freaca fruntea cu mana stanga. Ti-am spus vreodata ca incepi sa ma aduci la disperare?

-A... in ultimele 3 luni de vreo 10 ori, rad eu. Pot sa plec?

-Nici sa nu te vad, iesi mai repede. Stai! zice cand pun mana pe clanta. Ai baut?

-Nu...

-Kitty! tipa si intepenesc.

-Posibil? zic si arat cu doua degete o cantitate mica de alcool. A fost cu suc!

-Unde-i Zoey? ma intreaba oftand.

-Pe hol... cred, raspund imediat.

- O data si o data tot o sa mananci bataie de la mine! rosteste si iese pe usa inaintea mea.

-Tot aici sunteti, constat eu cu dezgust cand cei idioti se ridica de pe scaune alaturi de prietena mea.

-Cine-i vinovatul? intreaba prietena mea blonda si unul dintre ei ridica mana. Cum te cheama?

-Mark, raspunde scurt dandu-si ochii peste cap.

-Daca da dracu' sa o sun intr-o jumatate de ora si nu e in casa, ma jur ca o patesti, m-ai auzit? tuna Rose nervoasa atintindu-l cu privirea, dar individul nu se prea sinchiseste sa-i ofere atentie.

-Eu nu merg cu ei, sar eu ca arsa.

-Tu taci sau te zic Mirandei, mi-o taie ea. Deci?

-Nu, raspunde scurt Mark. Nu sunt dadaca...

-Te rog eu frumos sa taci si tu, ii spune celalalt tip. Desigur ca o vom duce acasa, atat pe ea cat si pe Zoey.

-Zoey? Deci ati avut timp sa va cunoasteti, ha? zic eu pe un ton pervers ridicand din sprancene iar prietena mea cea mai buna imi da una peste umar.

-Taci, murmura si se imbujoreaza. Nu e ceea ce crezi!

-Aham, rad eu de ea, dar privirea pe care mi-o arunca "prietenul" lui Zo imi cam taie creanga.

Cucerește și păstrează Vol. I |FINALIZATĂ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum