Au trecut mai bine de catev zile, iar Kitty nu a mai dat nici un semn de viata, ma rog, mai putin scurtele momente in care o puteam zari pe hol pentru ca a facut o alegere destul de ciudata si brusca: si-a schimbat majoritatea orelor care culmea... se intersectau cu ale mele, iar asta totusi imi da de banuit.
Am facut ceva?
Din cate stiu eu, nu! Dar cine stie ce a scotocit creierul ala micut al ei. Si... chiar daca risc sa nu mai vorbeasca cu mine, voi afla ce se intampla!Ridic capul din farfurie si o zaresc pe blonda cum intra alaturi de prietena sa pe usa salii de mese pornind spre bufet. Privirea mi se intersecteaza cu a ei doar pentru o secunda ca mai apoi sa revina la bruneta pentru a-i sopti ceva.
Acum e acum... S-o crezi tu ca mai scapi Reed si acum!
Ma ridic val-vartej si pornesc spre cele doua fete care nu-mi ofera prea mare importanta si se intorc cu spatele. Marai scurt cand ajung langa ele dar nici o reactie.
-O imprumut putin, Zo! rostesc si o insfac pe prietena brunetei care chicoteste scurt facandu-mi cu ochiul.
-Mark... da-mi in secunda asta drumul, se agita Kitty incercand sa scape din pozitia de sac de cartofi.-Aha?! Acum vorbesti! constat iesind pe usile liceului.
-Ce naiba vrea sa insemne asta!? Esti nebun? zbiara cat o tin plamani cand o trantesc pe scaunul pasagerului si ii pun centura.
-Dupa seara aia nici ca ai mai dat vreun semn de viata. Si la scoala? Ce-i cu atitudinea asta? ma rastesc la ea incercand sa-i captez atentia cand e mult mai preocupata de aranjatul hainelor. Kitty!
-Ho, nebunule! Respira pentru numele Lui Dumnezeu ca te-ai inverzit la fata! ma ia peste picior fata si pentru un moment chiar am crezut ca-mi va raspunde, dar se intoarce la aranjatul parului in oglinda.
-Kitty, marai si calc pedala de acceleratie.
Nu vrea sa vorbeasca? O fac eu sa vorbeasca, mai mult ca sigur.
-Cand o sa-mi spui ce se intampla? intreb cand priveste absenta orasul. Kitty...
-Nu stiu despre ce vorbesti, Mark.
-Ba stii exact despre ce vorbesc, asa ca spune-mi o data pentru ca simt cum innebunesc aici! spun cu tot calmul din lume.
-Mark du-ma inapoi la scoala, te rog! murmura fixandu-ma cu privirea.
-Kitty! insist, dar nici un raspuns. Pentru numele Lui Dumnezeu, Kitty Reed... ce s-a intamplat?
-Mark, du-ma la scoala, te rog! se intoarce fulgerator spre mine, iar eu franzen.
-Kitty ma innebunesti cu scoalax Spune-mi ce s-a intamplat o data si dupa te duc, marai neintelegand ce vrea sa spuna.
-Nu intelegi, ofteaza strangandu-si genunchii la piept.
-Exact, asa ca fa-ma sa inteleg, te rog! oftez la randul meu lasandu-mi capul pe volan. Ce s-a intamplat? Am facut eu ceva sau fratele meu?
-Nu, Mark. N-ati facut nimic, dar din spusele agresorului meu din timpul targului, se pare ca eu am facut...
-Ce? tresar si devin atent cat ai zice peste. Spune clar, Reed!
-Tata a dat drumul unui mare proces, ca sa zic asa, iar...
-Nici sa nu indraznesti sa te opresti! bomban parcand pe o alee mai ferita de privirile curioase.
-Iar omul de servici a spus ca eu i-am facut avansuri sau ceva de genu' inca ca anul trecut si cireasa de pe tort este ca...
-Ca...
-Ca din spusele lui m-am culcat cu un prof, termina fixandu-ma cu privirea.
-De unde si pana unde? sar ca ars.
-Nu stiu, mi-o taie cu voce joasa. Totul e dat peste cap, intelegi? Acum du-ma la scoala, te rog. Nu vreau ca siuatia sa se agraveze. Tata e din ce in ce mai derutat si apar probleme peste probleme si acuzatii. La dracu'!
-Hei, murmur apucand-o de cot.
-Ce mai vrei, Mark? Du-ma la scoala, acum! marai aruncandu-mi o privire de gheata.
Vreau sa stiu adevarul, aia vreau!
-Este adevarat? soptesc dupa cateva minute de liniste, iar privirea de acum o intrece cu mult pe cea de mai devreme.
Ma studiaza o secunda, apoi isi strange buzele intr-o linie dreapta expirand zgomotos.
-Repeta!
-Este adevarat? repet ca in tocmai iar palma care face contact cu obrazul meu ma trezeste din propria prostie o data cu deschiderea portierei.
Minunat...
Imi scutur capul si deschid la randul meu portiera pornind pe urmele ei si din dou pasi sunt in spatele blondei intorcand-o spre mine cu ajutorul unei smucituri cat sa o cuprind cu bratele.
-Uita-te la mine si spune-mi ca nu e adevarat! rostesc printre suspinele fetei.
-Esti un mare idiot daca tu chiar crezi ca am facut-o! zice incercand sa scape din bratele mele.
-Doar spune-mi ca nu e adevarat si te cred, urlu incerc sa o acopar cu vocea.
-N-am facut absolut nimic, imbecilule! Sunt virgina pentru numele Lui Dumnezeu, urla fara sa mai opuna rezistenta.
Virgina? Chiar am dat cu bata in balta in secunda asta... cu mare stil.
-Acum da-mi drumul sau du-ma la scoala, deja am destule probleme si nu mai vreau altele, rosteste cu greu ducandu-mi ambele palme la fata pentru a-si sterge lacrimile.
-Vino la mine, oftez tragand-o la pieptul meu. Imi pare rau...
-Nu-mi pasa. Du-ma la scoala, replica dur desprinzandu-se din bratele mele pornind spre masina.
Expir zgomotos intorcandu-ma spre blonda doar pentru a o mai smuci o data avand ca scop sa-mi lipesc buzele cu putere de ale ei.
Ce bine e...
Incearca din rasputeri sa ma loveasca, dar o data ce incep sa-mi misc buzele in sincron cu ale ei se calmeaza strangand ticoul cu toata puterea oferindu-mi straniul sentiment ca ar putea sa-l rupa in orice secunda ceea ce imi ofera destul curaj cat sa-i libesc trupul de al meu la propriu si sa-mi strecor limba printre buzele sale.
-Te urasc. Te urasc asa de mult, murmura incercand sa-si opreasca noul val de lacrimi.
-Te ador. Te ador asa de mult, soptesc pe un ton mai bland urcandu-mi o mana pe spatele ei continuand sa o tin aproape de mine. Nici n-ai idee cat de mult!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Deci... n-am publicat saptamana asta pentru ca o data cu scoala altfel am ajuns prin Maramures. Imi pare rau pentru intarziere, promit ca recuperez saptamana aceasta!
A fost o vacanta frumoasa si ma bucur pentru ca am reusit sa vizitez partea aceasta a tarii si tot o data am revenit si cu idei noi.
Va pup:*
CITEȘTI
Cucerește și păstrează Vol. I |FINALIZATĂ|
Roman d'amourCât timp a fost mică a făcut tot felul de nebunii, de la faimoasele pariuri cu Alex până la ochiul vânăt al lui Thomas, dar cu toate acestea acum a crescut și... ce naiba?! E Kitty până la urmă! Oare micuța razboinică va reuși să-l amețească pe Mark...