-Mark linisteste-te! ii spun cuprinzandu-l de umeri. Doctor! strig asteptand ca usa sa se deschida in orice moment.
-Katerina! repeta pe acelasi ton speriat ca mai devreme. Unde-i Katerina?
-Cine e Katerina, Mark? Cine e? ii cuprind fata cu palmele intrebandu-l. Cine e?
-Unde-i Kitty? intreaba la randul sau fixandu-ma cu privirea.
-S-a dus cu Zo...
-Du-te dupa ea, te rog! rosteste mai ingrozit ca niciodata. Du-te! adauga impingandu-ma cu putere.
Usa se deschide lasand o armata de doctori si asistente sa patrunda in salon. Privesc in jur, dar ma opresc asupra fratelui meu care imi face semn sa plec. Imi scutur capul si ies pe usa deblocand ecranul telefonuli.
-Haide Zoey, raspunde! marai cand nici la cel de-al doilea apel nu raspunde. Haide o data! continui apeland din nou.
-Liam...
-Zoey, unde esti? intreb respirand usurat.
-Liam, suspina bruneta de partea celalalta a telefonului. Vino la liceu, te rog...
-Esti bine? murmur iesind pe usile spitalului. De ce plangi?
-Kitty... Kitty nu e bine deloc! sopteste in cele din urma, dar nu pentru mut timp de oarece un ras macabru rasuna pe fundal. Ajutor!
-Sa nu dea dracu' sa te atingi de vreuna dintre ele, urlu aruncandu-ma in fata unui taxiu.
-Esti nebun? Puteam sa te omor! zbiara soferul cand ma urc pe bancheta din spate.
Un cuvant neortodox si adresa liceului sunt singurele cuvinte pe care i le adresez, iar barbatul se conformeaza cererii pornind spre institutie. Strazile par mai lungi ca niciodata facandu-mi sangele sa-mi fiarba in vene. O data masina oprita tasnesc fara sa ma deranjez sa arunc vreo bacnota soferului care blesteama mai rau ca o vrajitoare in urma mea.
-Unde dracu' esti Zo? Unde?! ma intreb spargand usa liceului.
Alarma enervanta incepe sa rasune pe holurile pustii, dar nu pentru mult timp, deoarece o data sirena politiei aceasta inceteaza. Ma incapatanez si continui sa caut fara sa dau doi bani pe faptul ca as putea fi prins.
-Zoey! urlu pe holul apropiat de sal de sport, iar un raget infundat ma urmeaza. Zoey! adaug cu urechile ciulite apropiindu-ma de vestiare.
-Nenorocitule!
-Zoey! urlu lovind cu putere usa albastra. Zoey...
Soptesc socat impietrind in tocul usii. Bruneta este tinuta de doua gorile fiind invaluita in aburul apei de la dusuri.
-Da-te de pe ea nenorocitule! continua fata zbatandu-se.
-Labele de pe ea sau va las fara jucarelele daruite e mama natura! marai apropiindu-ma de cei doi.
Baietii isi intorc capetele afisand un zambet tamp superior.
-Ce vrei? Pleca de aici, rosteste unul dintre ei.
Strigatul brunetei persista, ceea ce imi accentueaza starea de disperare. Maxilarul mi se inclesteaza, iar pumnii mi se strang automat o data ce ii lovesc pe roscat.
-Ti-am zis laba de pe ea, rostesc spre celalalt lasandu-l sa fuga ca o fetita speriata. Zo...
Ma intorc spre bruneta, dar aceasta nu se mai afla ingenunchiata, ci in valul de aer cald strigand.
-Esti un nenorocit Blake!
-Zoey ce naiba se intampla aici? urlu oprind apa fierbinte a dusurilor.
CITEȘTI
Cucerește și păstrează Vol. I |FINALIZATĂ|
RomanceCât timp a fost mică a făcut tot felul de nebunii, de la faimoasele pariuri cu Alex până la ochiul vânăt al lui Thomas, dar cu toate acestea acum a crescut și... ce naiba?! E Kitty până la urmă! Oare micuța razboinică va reuși să-l amețească pe Mark...