-Sa nu-mi spui ca ai teme si te asteapta mamica acasa, adaug pe un ton jucaus.
-Copil handicapat, bombane in barba si trantesc portiera.
-Scuze, nu te-am auzit, vrei sa repeti? marai printre dinti.
-Sa nu crezi ca-ti sunt dadaca! spune si iese din masina. Nu vin sa stau dupa curul tau, ai inteles?
-Stai calm iubire... are cine sta dupa curul meu nu te agita ca sifonul, rostesc si incep sa-mi unduisc soldurile pe poteca usor luminata.
-Vai mama mea, il aud dupa cateva minute de mers.
-Ce-i? ma intorc usor crispata.
-Am vazut o bunaciune, spune si o data ce imi intorc capul o vad pe "fata liceului".
-O da, surad eu. Tu si toata echipa de fotbal plus ingrijitorul si directorul.
-Ce? se incrunta el.
-Daca nu vrei vreo boala cu transmitere sexuala sau orice alta boala, eu te sfatuiesc sa stai locului... tu fa ce vrei!
-N-ar fi bine sa pui ceva pe tine? se coteste el.
-Uhum... schimbi subiectul. Acum imi porti de grija, mama? rad eu pozitionandu-ma in fata lui.
-Nu vreau sa fiu acuzat de viol cu premeditare, deci da...
-Calmeaza-te gaina fricoasa, ii stiu pe toti de aici! spun calma si ma intorc cu fata spre impunatoarea vila din inima padurii. Sau pe majoritatea...
-Se vede cat de bine ii cunosti, mormaie individul de langa mine. Doar stai langa mine...
-Uite acum, da' cine esti tu? Tata sau mama? Cred ca pot sa am si singura grija de mine, comentez luand o atitudine superioara, iar cu o pirueta pe calcaie pornesc spre petrecere.
-Hei papusa, "rasare" un idiot pe carare.
-Da-te sau ma-ta ramane fara nepoti, marai si apuc o sticla de bere.
-Sa vezi tu ce-ti fac eu tie cand pun laba pe tine nazdravana mica! adauga idiotul incercand sa ma apuca cu o mana, dar pumnul meu il "mangaie" brusc si care in bot.
-Scuze, mi-a amortit mana! ridic cu nonsalanta din umeri si cand duc sticla la gura... Mark bineinteles ca mi-o ia. Care-i problema ta? Vrei si tu sa ajungi ca el?
-Tu te mai agita in halul asta. O domnisoara nu bea bere, spune el si brusc imi vine sa-i dau una.
-Tu nenorocito! murmura tipul de jos, iar Mark in calca la propriu in picioare excat ca pe un covor.
-Ups, nu te-am vazut, scuze, bombane satenul si imi arunca o doza de suc.
-Am trecut de mult de dozele cu suc, sa stii! mormai si ma intorc cu fata spre butoiul de bere. Baieti... ma ajutati?
-Sigur printeso, imi raspunde unul si in secunda urmatoare sunt intoarsa cu picioarele in sus si sprijinita in brate. Gata?
-Mark, ii atrag atentia si reusesc. Priveste si invata!
CITEȘTI
Cucerește și păstrează Vol. I |FINALIZATĂ|
RomanceCât timp a fost mică a făcut tot felul de nebunii, de la faimoasele pariuri cu Alex până la ochiul vânăt al lui Thomas, dar cu toate acestea acum a crescut și... ce naiba?! E Kitty până la urmă! Oare micuța razboinică va reuși să-l amețească pe Mark...