Dobrodošli na The Balkan Wattys. Takmičenje inspirisano najpoznatijem takmičenju za pisce. U ovom delu pročitajte više o kategorijama u kojima možete da prijavite svoje knjige.
Kategorije su sledeće:
1. Najbolji Fanfiction Par - Mogu se prijaviti sve fanfikcije. Pobeđuje knjiga koja ima najbolji sklop dve poznate ličnosti. Većinom se koncentriše na odnos između dve glavne uloge.2. People's Choice - Mogu se prijaviti knjige svih žanrova. Pobednika biraju čitatelji.
3. Najbolji opis - Mogu se prijaviti knjige bilo kojeg žanra, a pobeđuje ona sa najboljim opisom događaja, osećanja...4. Početnička sreća - U ovu kategoriju se mogu prijaviti sve knjige koje u trenutku prijave imaju manje od 1k pregleda (read).
5. Omiljeni lik (muško) - Naravno, sve knjige se mogu prijaviti.
6. Omiljeni lik (žensko) - Isto kao u prošloj, sve knjige se mogu prijaviti.
7. Mature knjige - Mogu se prijaviti sve knjige koja imaju 'hot' momente (bez LGBT, oni imaju posebnu kategoriju).
8. Najbolji online dnevnik - Svi koji pišu događaje iz svog života, odnosno pišu o svojim ličnim iskustvima, događajima, razmišljanjima mogu da prijave svoju knjigu u ovu kategoriju.
9. LGBT+ (lesbian, gay, bisexusal and transgender) - Želela sam da pružim priliku i ovakvim knjigama. Dakle, u ovu kategoriju mogu da se prijave sve knjige koje sadrže takve odnose u knjigama.10. Marija bira - U ovu kategoriju mogu da se prijave sve knjige. A pobednika bira druga osoba sa wattpad-a koja se prva javi ovde u komentar. Njen zadatak će biti da pročita prijavljene knjige i da izabere onu koja joj se najviše svidela. Takođe onaj ko bude upravljao ovom kategorijom može da odredi maksimalan broj prijavljenih, ako bi bilo previše da pročita svaku knjigu koja bude prijavljena. Praznu crticu će zameniti ime onoga ko bude izabran da vodi ovu kategoriju. (Predlažem da se ne prijavljuje onaj koji ne voli da čita).
Neke od kategorija su preuzete sa pravog Wattys-a, dok sam neke ja smislila. Po neobičnom i neuobičajenim kategorijama The Balkan Wattys se razlikuje od drugih takmičenja.Svi koji bi želeli da se prijave, molim vas da glasate na delovima ili ostavite komentar. Više o prijavljivanju i pravilima imate u sledećem poglavlju.
YOU ARE READING
The Balkan Wattest
RandomInspirisani The Wattys takmičenjem, odučili smo da napravimo profil i pokrenemo takmičenja podeljena u kategorije, kao i mnoga mala takmičenja. cover by @Kayla_The_Writer_