Poruka od Marije. Svi koji su se prijavili za kategoriju Marija Bira, molim vas da pročitate ovaj dio.
Budući da ja biram pobednika u jednoj kategoriji, željela bih da vam objasnim neke stvari. Prvo, neke priče sam pratila od samog početka, poput "Just Friends "i "Diana".Drugo, odlučila sam da više ne stavljam glasove ili vote na nastavke prijavljenih priča, jer ih ima dosta, pa da ne moram i na to da mislim.Treće, svaki put kada pročitam neku prijavljenu priču, napišem kratku recenziju za nju u svesci koju sam odvojila za to. To će mi biti od velike pomoći kada budem birala pobjednika, jer ću u vidu imati sve stvari koje su mi se (ili nisu) dopale na nekoj priči. Kada se završi takmičenje možete da mi u porukama zatražite tu recenziju, ako želite da znate šta mislim o vašoj priči.Treće, nemojte da primate to k srcu ako ne pobedite, jer je to samo moje mišljenje i to sigurno ne znači da je vaša priča loša. :)
Želimo da dodamo da je Marija odlučila da u njenoj kategoriji bude 3 mesta, i da je iznenađenja zbog mnogog broja prijavljenih u njenu kategoriju. Pobednik/Pobednici će dobiti recenziju njihove knjige, odnosno njeno mišljenje o knjizi, likovima...
Za kategoriju ___ Bira biće objavljena posebna knjiga, čije ime će se menjati kako druge osobe budu vodile kategoriju u drugim krugovima takmičenja.
VOUS LISEZ
The Balkan Wattest
AléatoireInspirisani The Wattys takmičenjem, odučili smo da napravimo profil i pokrenemo takmičenja podeljena u kategorije, kao i mnoga mala takmičenja. cover by @Kayla_The_Writer_