Izvinjenje

133 20 0
                                    

Dobro jutro!

Smatramo da vam svima dugujemo veliko izvinjenje,zbog sledećih razloga. Glavna urediteljka koja je organizovala i bila zadužena za celo takmičenje je slabo pronalazila vremena da vodi takmičenje, na stranu to da je imala privatnih problema. Bili smo krajnje neodgovorini prema vama i vašim knjigama. Glavna urednica je otišla uz reči da obavezno napišem deo gde vam prenosim njeno izvinjenje.

Sada kada je prepustila The Balkan Wattest jednoj osobi koja je spremna da odvoji vremena da vodi takmičenje, dajem vam obećanje da ću sve ispraviti i da ćete uskoro imati novi krug takmičenja i još mnogo noviteta.

Knjige pravljene za TBW Winter 2016 su izbirane što ne znači da su pobednici izgubili titulu. Naprotiv, sve knjige su pažljivo pročitane i izabrane i mi vam se ne možemo zahvaliti dovoljno na velikom ogovoru na takmičenje i nadamo se da ćete i dalje biti uz nas. Oni koji su pobedili mogu da stave to u opis knjige ili da iskoriste sliku gore i stave na svoj cover (ukoliko vam ne ugrožava celokupnu sliku). Nadam se da je nećete zloupotrebljavati.

Mislim da bi to bilo sve za ovaj dio, narednih dana ću uređivati ovaj profil, pa tek onda dolaze novosti o narednom krugu i raznim takmičenjima. Nadam se da vam je ova knjiga i posle toliko vremena ostala u biblioteci i da ste još uvek uz takmičenje.

Lep pozdrav!

The Balkan WattestWhere stories live. Discover now