Kako se bira pobednik

346 50 1
                                    

Dobrodošli na The Balkan Wattys. U ovom delu pročitajte o tome kako se bira pobednik određenih kategorija.

Pobednika određene tri kategorije biraju tri osobe koje su zaslužne za otvaranje ovog takmičenja. Dakle knjige koje pobede su izabrane tako što ćemo nas tri pročitati svaku od prijavljenih knjiga posebno i izabrati onu koja nam se najviše svidela. Mi nismo profesionalni kritičari i žiri, sve zavisi od našeg posebnog ukusa. Knjige koje ne pobede ne znači da su manje vredne od onih koji nisu. U ovaj način biranja spadaju sledeće kategorije: Najbolji online dnevnikNajbolji opis, LGBT+ i Mature knjige.

Pobednika kategorija Najbolji Fanfiction Par , Omiljeni lik (muško) i Omiljeni lik (žensko) se bira tako što ćemo nas tri pročitati sve  prijavljene knjige za navedene kategorije  i izabrati deset omiljenih za svaku kategoriju, pa će čitatelji glasati za njima omiljene i oni sa najviše glasova će pobediti. 

Pobednika kategorije Početnička sreća biram samo ja i tu će biti prvo, drugo i treće mesto.

Pobednika kategorije People's Choice biraju isključivo čitatelji i pisci. Biće napravljena posebna knjiga u kojoj će biti sve prijavljene knjige. Svaka knjiga će imati posvećeno jedno poglavlje, a pobednik se bira po broju glasova i komentara.

I konačno, pobednika kategorije  ______ bira bira osoba koja je zadužena za tu grupu. Osoba koja je zadužena za tu kategoriju, nema pravo da prijavi svoju knjigu u tu kategoriju, dok se naravno može prijaviti u ostale. Za TBW Winter 2016 je to MarijaMihajlovic5.

Pobedniki pored dodatnik čitatelja, glasova i komentara dobijaju i veliki pisani (ili snimljeni) review svoje knjige, u kojem ću od reči do reči govoriti šta mi se najviše svidelo. Bez negativnih stvari!





The Balkan WattestWhere stories live. Discover now