Srećna Nova Godina!

210 26 0
                                    

Ovim delom The Balkan Wattest vam želi Srećnu Novu 2016 Godinu! I još par važnih detalja oko takmičenja. 

Želim da vas pre vremena uputim u još neke male, sitne detalje takmičenja.


- Ostalo je još 16 dana za prijave. Prijave posle 16 neće biti primljenje.
 
- Spisak prijavljenih će biti objavljen 17.1. 

- Knjiga sa prijavljenima za People's Choice će takođe biti objavljena 17.1. Po objavljivanju te knjige, odmah možete glasati za omiljene knjige.

- 10 omiljenih za kategorije Najbolji fanfiction par, Omiljeni lik (muško) i Omiljeni lik (žensko) će biti objavljeni 7. februara i nakon toga imate pravo da glasate za vaše omiljene do 1. marta. 

- Glasanje će najverovatnije trajati do 1.3. 

Takođe trebali bi da znate da je nama urednicama zabranjeno da prijavljujemo svoje knjige (ukoliko ih imamo) i da obektivno biramo pobednike. Justin, One Direction, Selena, Vampirski Dnevnici... bez obzira koje mi zvezde simpatišemo, nemaju mnogo značaja za biranje pobenika. Svaka prijavljena knjiga koju biraju urednice će biti pročitana, od reči do reči, i na osnovu našeg ličnog mišljenja i iskustva izabrati pobednika. 
Ono na šta mi obraćamo pažnju su opisi, lepe rečenice, ideja priče, dešavanja, naravno ovisno o kategoriji u kojoj biramo pobednike.

Kao i uvek, ukoliko vam nešto niej jasno ili imate dodatnih pitanja, slobodno nam se možete obratiti u komentaru ili privatnoj poruci.






The Balkan WattestWhere stories live. Discover now