POBEDNICI

235 31 13
                                    

Glasanje je završeno. Nakon što smo pregledale glasove i skupile naša mišljenja, konačni pobednici su napokon odabrani. U toku naredne sedmice,s vi pobednici bi se trebali naći u posebnoj knjizi gde ćete moći da pročitate zašto smo odabrali određene knjige i šta nam se najviše svidelo kod njih. 


Pobednici kategorijeMarija Bira su:
1. @andjelija_story Diana
2. @namelessarx Alyona

3. @slomljeni_snovi Izguljena sveska

Pobednik kategorije Najbolji Fanfiction Par su Violet i Zayn iz knjige Lepitica i Milioner, koju piše @SamoTinanina993.

Pobednik kategorije Omiljeni Lik - Žensko je Violet Hayes iz knjige Lepotica i Milioner, koju piše @SamoTinanina993.

Pobednik kategorije Omiljeni Lik - Muško je Zayn Malik iz knjige Lepotica i Milioner, koju piše SamoTinanina993.

Pobednik kategorije People's Choice je knjiga Lepotica i Milioner, od @SamoTinanina993.

Pobednik kategorije Mature Knjige je knjiga Bad Boy and Bad Girl, koju piše @Volim_te_bebo.

Pobednik kategorije LGBT+ je knjiga Gladan Ljubavi, koju piše MayatheBird

Pobednik kategorije Najbolji Online Dnevnik je Teenager's Problems, koju piše @SofijaM.

Pobednik kategorije Najbolji Opis je knjiga Tišina, koju piše SamoTinanina993.

Pobednici kategorije Početnička Sreća su:
1. @Quinn16  If this was our last dance
2. @Pippa09 Destiny
3. @taxitewrite 5 days on internet

Stiker za pobednike je trenutno u izradi. Kada bude gotov poslaćemo vam u inbox ako želite sami da stavite na svoj cover ili ćemo vam mi staviti. Ukoliko ne želite da stavljate oznaku pomoću koje bi vašu knjigu u svakom trenutku mogli prepoznati kao pobednika kako ne bi kvarili izgleda covera, možete jednostavno da napišete u opisu vaše knjige.

ČESTITAMO SVIM POBEDNICIMA! I još jednom se zahvaljujemo svima koji su učestvovali. Ostanite uz naš profil, kako bi redovno primali vesti o takmičenju i mogućnosti Proljećnog kruga takmičenja. 

The Balkan WattestWhere stories live. Discover now