First Kiss POBEDNIK

110 13 1
                                    

Hvala svim učesnicima kao i glasačima koji su pomogli da izaberemo koji likovi su imali najlepši prvi poljubac.

Pobednici First Kiss mini takmičenja su  Rosario i Niall iz knjige Anđeo moga pakla. Nije malo poznato da su likovi obožavani i da je joannah1245 odradila savršen posao kreirajući i oživljavajući ove likove. 

Čestitke pobednici!!! 


"Jesi li za ples?" - upita sa smiješkom i ovaj put odgovorim da. Tako sam trebala i prvi put reći. Nasmiješi se na moj odgovor, uzme me za ruku dok drugu ruku stavi oko mog struka i privuče me bliže sebi. Tako je divno mirisao, a ja sam se osijećala tako mirno i sretno baš tu, u njegovim rukama.
- "Rose, moram ti nešto reći." - tiho izgovori, toliko tiho da sam ga jedva čula. Odignem glavu i pogledam u njegovo lice. Da, sad sam sigurna, zaljubljena sam u njega.

"Želim te poljubiti." - ignoriram njegovu rečenicu i izgovorim te tri riječi. Teško ih je reći, ali više nema natrag.
"Ha?" - pogleda u mene zbunjeno. - "Pijana si?"
"Ne, nisam pijana." - odgovorim uz smijeh. - "Popila sam samo čašu šampanjca i svjesna sam potpuno. Želim to. Sviđaš mi se Niall, već odavno samo nisam imala hrabrosti to reći zbog svega što se dogodilo u mom životu.Sebi sam obećala da više nikoga neću pustiti u svoj život i da si neću dopustiti da se zaljubim, ali zbog tebe sam prekršila sva svoja pravila." - nastane neugodna tišina par trenutaka, a onda je on prekine.

"I ti se meni sviđaš Rose." - tako sam bila sretna kada je to rekao.

Pogledam u njega i lagano se približim. Pogledam u njegove rumene usne pa onda opet u njega. Približi glavu i usne su nam udaljene svega par milimetara. Približi se još malo i osjetim kako njegova gornja usna dodirne moju zbog čega protrnem. Počnem zatvarati oči, a onda osjetim kako se odmiče. Ponovno otvorim oči i pogledam u njega. Gledao je u mene bez riječi. Znam da je pažljiv i da me ne želi povrijediti, ali ja ovo zaista želim. Podignem se na prste i poljubim ga. Osjetim okus nekog žestokog pića na njegovim usnama, ali u dodiru s njegovim mekim usnama mi to savršeno odgovara. Povuče me bliže sebi i nastavi me ljubiti dok se lagano ljuljamo u ritmu divne pjesme. Od tog trenutka ova noć je postala savršena.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 19, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Balkan WattestWhere stories live. Discover now