foto model pentru o zi

82 10 2
                                    

Perspectivă Andrei

Mă suna mamă .
-Mă scuzați puțin!spun și îmi scot telefonul din buzunar.
-Alo!
-Alo mami lipsesc câteva modele ați putea veni să mă ajutați la prezentarea de modă din seara? asta și am nevoie de încă 3 fete  .
-Ok .Stai  în cât timp trebuie să ajungem acolo?mă trezesc eu intrebindo de parcă am avea tot timpul din lume tot ce îmi doresc acum e să nu apăra Sem .

Leam povestit fetelor și au acceptat am iești din casă tot cu privirea spre Nicoll. Ea nu știa de Sem iar surorilor ei le spusesem ca ne-am despărțit.

Perspectiva lui Nicoll

Cand am iești am observat ca în fata casei erau trei fierari unul negru unul roșu și una albastră eu am fost trasă de mâna. de Andrei și apoi ne-am îndreptat  spre mașină neagră .Andrei me-a deschis portiera și când am vrut să mă așez pe scaun acolo era un buchet de trandafirii  roși și un bilețel.

-O era să uit  astea sunt pentru tine .Spune Andrei uitanduse parcă să n-ul vadă cineva .
-Mersi !spun zâmbind apoi iau biletul și îl pun în geantă. .Andrei urca și el în mașină și apoi da drumul radioului la o melodie pe care o cânta Alina Eremia.Iar eu încep să fredonez 

O știu mai mințit frumos
Ca eu sunt totul pentru tine Acum nu te recunoaște
Ce faci cum vorbești nu te gândești și la mine .

-O deci îți place să canti ,cânți chear bine .Apropo în mijlocul buchetului e un trandafir de altă culoare .

Rămân uimita când mă uit mai bine la flori și văd un trandafir mov .Trandafiri mei preferați de unde stie?

,-De unde ști ca trandafiri mov sunt florile mele preferate ?Îl întreb eu curioasă  de unde știe asta ?Ne cunoaștem de 2 zile și îmi stie florile preferate.

-Secret !Nu contează .

-Ok .spun eu .



Perspectiva lui Andrei

Trandafiri mov sunt și florile preferate ale mamei.Am ajuns iar Nicoll se uita mirata la clădirea din față ei iar eu zâmbesc .Trebuie sal chem pe bunul meu prieten  Răul pentrucă aici va fi și Sam. Și  când Sem va fi prin preajma Răul o va lua pe Nicoll si o va plimba după el toată seara și sper ca să pot s-o duc eu acasă. Pentrucă când vom ajunge în fata casei sale îi voi zice ca am deja o relație si ca tot ce a fost azi va dispărea maine. Dar parcă nu vreau s-o rânesc si s-o văd suferind din cauza mea.Of sunt un prost.

-El e Pipino ea e prietenă mea Nicoll.Pipino și Alina știau deja de ea si știau ca Sem nu trebuie să o vadă.

-Heii uite cine e aici cel mai frumos cuplu din școală. Spune Răul .
-Heii .Ce faci frate?Îl salut eu -O deci tu ești Nicoll !Spune Raul întinzând mana spre bruneta mea .A da de ce ii Zic brunetă mea ok sper să nu mă îndrăgostesc .

-Da .îi răspunde ia lui Raul.
-Nicoll hai ca tu trebuie să te îmbraci cu rochea pe care o vei purta.
-Da sigur vin acum .spune brunetă și da să plece dar o prind de mâna o sărut și apoi îi dau drumul .Brunetă pleacă și pe ușă apare Sem
-O bună iubi cat de  dor tea fost de mine .spune ea of deloc te urasc dar nu pot săi spun asta pentrucă mamă nar fi prea încantata de vocabularul meu .
-Ne spus de dor iubito .spun eu .
Am ieșit cu Sem de mâna și am fost în sală unde iam dat drumul la mâna și am stat cât de departe am putut de blondă .
Când pe podium a intrat Nicoll am rămas mut purta o roche roșie era superbă defila ca un adevărat model toată lumea a rămas uimita. Și întrebau cu toți cine e am ieșit din sala și părinți mei au venit după mine
-Dragule cine e fata. întreabă mamă.
-E o boboaca venita anul asta și am invitato la o întâlnire și frați mei pe surorile ei .Mama si tata rămân cu gură căscată ..
-Dar fiule .Cum rămâne cu Sem. întreabă tata
-Nu știe nici nosa știe dar oricum mâine o voi părăsi.
-Da așa să faci nu vrei și vezi pe Sem suferind nu?.
-Nu mamă .

Mă îndepărtez de ei și merg so iau pe Nicoll .Care cât eu am stat pe aici a fost alergată prin toată clădirea de Răul căruia îi sunt recunoscător

Heii dragi mei am făcut capitolul un pic mai lung mă scuzați dacă am greșeli de ortografie dar scriu pe telefon .

Va pup✳





Liceul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum