Craciunul partea a 2

43 6 2
                                    

Intrăm în sală și toate privirile  sunt ațintite spre noi.Îi salut pe domnul și doamnă Rufo și mă așez  la masă între Dean și Alex cumnățelul meu pasionat de fotbal iar lângă Dean de cea lalta parte este Andrei. Surorile mele se țin de mana cu iubiți lor și Dean vorbește cu Max iar Andrei se joacă fifa da  la fel si Alex și Andrei sunt pasionați de fotbal .Sem mă privește cu dispreț. Părinți ei mă privesc bland .Vlad e pasionat de box și  Madalina e cu Artele Marțiale.Margret și eu suntem cu Modelingul si toate trei de cântat a și eu și Margret și dansam .începem să vorbim și apoi ne dăruim  cadouri .Eu iam luat lui Dean un ceas și lui Max la fel iar ei mie Dean un parfum Jador se numește. iar Max un colier.Lui Margret și Alex leam luat ei o roche galbenă iar lui un tricou negru ,Alex mi-a luat un lănțișor fir alb cu inițialele A+N Margret mi-a luat o roche neagră .Mada și Vlad le-am luat lui Vlad tricou Albastru pe care scrie Te iubesc Mada !iar Mada iam luat unul roz. cu te iubesc băi!Mada mie pantofi iar Vlad un parfum se numește Tudei sau ceva de genul.Domni Rufo Și domni Zvenlar leam cumpărat doamnelor coliere de argint și domnilor ceasuri.Doamna Victoria mamă lui Andrei  mi-a dăruit rochea pe care am prezenta în seara acea ,am aflat ca ne plac aceleași flori iar acum stau chear între ea și Alex .Doamnă Zvenlar mi-a luat un ceas roz cu Barbie .Domni ambi mi-au luat parfumuri .Andrei mi-a luat un parfum care se numește Și și o brățară cu numele meu al lui și inimioară bine ca nu a vazuto nimeni.Eu lui un parfum și un ceas .Sem mi-a luat un tricou pe care scrie te urăsc a deci a aflat de mine eu iam luat  un parfum .Surorile mele ași frați lui au plecat Sem la fel iar eu stau și vorbesc cu mamă lui Andrei.

-Mă scuzați dar să făcut târziu iar eu trebuie să ajung acasă .spun eu cu părere de rău chear aș mai sta cu doamnă Rufo.

-Te va du.nici nu apuca să spună ca Andrei i-o ia în ainte.
-Te duc eu acasă.Parinti lui Sem mă privesc confuji iar părinți lui numai  Zic mamă să nu ma ai privește așa drăguț dar tatăl lui ne zâmbește.

Andrei mă ia de mâna și iesim din casă imensă .îmi deschide portiera și intru fără a spune nimic.Mă uit pe geam și opserv ca a trecut de casa mea.

-Hello ai trecut de casa mea deșteptele.spun nervoasă de ce dracu nu mă lăsat direct acasă unde imi e locul.

-Vrei să dormi cu surorile tale în casă ?Întreabă cu un zâmbet pervers pe chip ce urmărește ?

-Da!Normal ca vreau sunt surorile mele și le iubesc mult.Am spus asta gandinduma ca mă va duce acasă.

-Atunci hai să îți explic ,surorile tale sunt acum în casă mea.Frați mei la fel mam gandit ca vrei și tu să petreci crăciunul cu noi.

-Im nu știu dacă e o ideie bună .

-Este mergem întâi la un supermarchet și apoi mergem acasă .Acasă fiind unde sunt și surorile tale acum.

-Ok .spun apsenta peste ceva timp oprește mașină în fata supermarketului .imi deschide portieră și mă ia de mâna intrăm în supermarchet .

-Auzi ce trebuie să cumpărăm?
-Pai Alex aluat băuturi Vlad mâncare și eu trebuie să iau Dulciouri și cipsuri .

-A ok.

Mergem ca un adevărat cuplu căutând raionul de dulciuri.
Lom jeleuri ciocolată bezele si multe alte dulciuri lom vro 10 pungi de cipsuri cu diferite arome .iesim din magazin cu multe plase dar Andrei nu vrea să ma lase sal ajut .iesim din magazin si punem totul în mașină .

-Ok nu crezi ca sunt cam multe ?

-Nu sunt axact cât trebuie na-i mâncat deloc la masă și asta nu-mi convine .

-Ok daca și băutura e la fel de multă sper să nu bei prea mult .

-Nu nu beau prea mult dar în seara asta ști ca dormi cu mine nu? Am rămas blocată la auzul cuvintelor lui tocmai a spus ce cred eu ca a spus.

-Ba nu osa mă duci acasă!

-Ba osa dormi în brațele mele .Ori cât de tentant ar suna să îi ating abdomenul bine lucrat nu vreau să fac asta mi-e teamă ca am să mă îndrăgostesc și mai tare de el și nu vreau.

-Ba nu ,auzi întoarce mașină mă duci acasă în clipă asta iar tu te întorci la petrecerea voastră la care nu mai vreau să particip.

-Ba vrei .Dece mă tot refuzi cu ori ce ?ești prima fata care face asta  nu te înțeleg .Sunt frumos am pătrățele am bani ce mai vrei?Spune el aproape țipând de nervi.



Heii bună dragi mei !!!
Am făcut puțin mai lung acest capitol sper să va placă are 850 cuvinte dacă vreți îl fac mai lung doar spuneți  .Aș vrea să știu dacă mai merită să scriu această Carte.Și să va știu părerile despre carte .Votați dacă va plăcut capitolul .Va pup!!!

Liceul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum