Luke se trezește nervos și mă arunca pe canapea se pume deasupra mea .Încerc sa îl îndepărtez dar fără folos el îmi deschide nasturi de la pantaloni scurți și îmi ridica tricol.
-Ai siliciane ? Întreabă el tinandumi manile de asupra capului și sarutandumi Sâni.
-Lasama te rog Luke .spun și el se da și eu încep să plang.
-Nu mai plânge nu îmi place să te văd așa .Mă ierți?
Mă ridic de pe canapeaua albă dar sunt prinsă de încheietura mâini .
-Ca mai vrei? Îl întreb.
-Iartama te rog sunt beată și nu judec te rog Iartama .îmi spune Luke și mă strânge la pieptul lui .Mă pupa pe frunte și eu plang.
-Te rog nu mai plânge te rog .
-De ce? Ce îți pasă ție dacă plang eu.
-Pai îmi pasă.
-A îți pasă? Da când erai peste mine nu îți mai pasa .spun și plec în cameră.
********
(La 3dimineata)Mă trezesc și mă duc în sufragerie îl văd pe Luke dormind pe canapea .
Iau o pătură și îl învelesc .Urc la mine în cameră și îmi iau telefonul văzând ca am un mesaj .Te rog Iartama .
;LukeNu știu ce să zic adică pot să iert dar nu pot să uit
;Eu.Te implor nu mai plânge și Iartama .
;LukeDe unde ști ca plang?
;eu.-Uitete la ușă .îl văd în tocul uși cu părul în toate părțile în trun mod sexi.
Purta o pereche de pantaloni de trening gri și nu mai avea tricou pe el.Vine spre mine eu mă pun în pat și el se pune lângă mine. Mă trage mai aproape de el și mă pupa pe umăr.
-Mă ierți?mă întreabă Luke.
-Nu știu ce s zic.
-Te rog promit ca nu mai fac.De ce mai învelit?
-Pai ....Im ......ști tu.....î
.Spun eu dar el mă pupa pe obraz.și Observ ca plânge și el plângeam împreuna.-De ce plânge Luke?
-Nu știu te-am văzut pe tine și .Im nu ști na-m plâns niciodată dupa o fata.
-Și pentru mine de ce plângi?
-Nu știu.
Mă întorc și fețele noastre sunt apropiate.
El se uita în jos și opserv ca ochi lui sunt în decolteul meu.-Luke la ce te uiți?
Îmi răspunde parca scos dintr-o tranșă.
-La meci?
-Cine joacă?
-Steaua și Dinamo.
-Și cine a câștigat.
-Pff mă uitam la Sâni tai.
Mă uit și eu la și și opserv ca am semne pe gât și pe Sâni.
-Idiotule ce ai făcut? Cum mă întâlnesc maine cu tată?
-Nu regret nimic și ași mai facio o data doar ca nu vreau să te forțez.
Nu mai spun nimic .Adorm în brațele lui.
*******
Mă trezesc și observ ca am dormit în brațele sale .
Are un abdomen super bine sculptat.