Surori bete

40 5 2
                                    

-O pe bune chear crezi ca bani și pătrățelele tale rezolva tot?Spun dar mă uit foarte atent la camasa lui prin care se vedeau pătrățelele o Doamne chear are dreptate arată super se vede ca merge la sală.O stai are vro 3 săli de sport .

-Ok scuze dar hai să oprim aici discuția pentrucă păparăți sunt pe urmele noastre.Spune acenta relaxat pe bune relaxat ,suntem urmăriți de păparăți iar el e relaxa!Bine înțeles ca ne urmăresc li-se pare interesant ca băiatul creatoarei de modă Victoria Rufo și al-ui Osvaldo Rufo un actor de supces își înșela iubita cu fata lui Moris Moore un om de afaceri celebru si a cântăreței Delia Moore.Tac și mă uit confuză nu îl deranjează !Ostai el să culcat cu fiecare fata din luceu. E cam ciudat liceul asta e în același curte cu scoala în care sunt copii de clasă a5 până la a8 el e cel mai papilar băiat din a 5 .Când eram mai mică citeam diferite reviste în care era el cu diferite fete .Dar de Sem nam auzit cred ca asta să întâmplat prin clasă a 7 .intrăm într-un cartier de fițe și văd o casă care seamănă nu amea de acasă e mare super mare .

Intrăm Margret și Mada își fac poze .Intrăm iar la intrare Alex mă popă pe ambi obraji la fel și Vlad .Apoi se îmbrățișează cu Andrei o nu se îmbrățișează fac șălutul acela știți voi acela pe care îl fac băieți .

-Ce beți frate ?întreabă Alex

-Suc .Spun eu cu un zâmbet pe buze.

-Ambi ?Întreabă Alex încercând se își abtină râsul .

-Nu ,doar el eu vreau Jec Denials.

-Și eu același lucru iubito cum să bei tu și eu nu?

-Heii unde te duci?întreabă tot el

-Să îmi caut alt iubit ,pentru ca tu m-ai rănit o dată de ce na-i face-o și a 2 oară?Apropo vezi ca nu pe mine trebuia să mă aduci aici și pe Sem.Spun cu un zâmbet pe buze iar Vlad și Andrei raman muți de ce tocmai am zis .Doamne dacă aș minți ias înțelege.

-Esti rea .

**************

Perspectivă lui Andrei

Eu am băut un pahar dar pot spune ca ea a băut cu Margret câte 4 și acum sunt la al cincelea.Stau pe canapea și ma uit la ele si Alex la fel .Madalina și Vlad sunt sus mă duc și chem pe Mada pentrucă când am vrut să ma apropi de cele 2 Margret mi-a dat un pomn în umăr jucăuș si a început să râdă .Mam dus la Nicoll dar această mă avertizat ca dacă mă apropi de ea continutul paharului va fi varsat pe pantaloni mei ,mam speriat nu vreau să umblu așa prin casa.Urc scările .

-Ai și tu grijă să nu plece vrună din ele ,eu merg s-o chem pe Mada.

-Ba ești nebun ,dacă mușca?întreabă Alex făcând pe prosti.

Intru în cameră .Madalina și Vlad se sărutau ,uh am cam nimerit un moment prost.

-Im,scuzatima dar jos sunt 2 surori bete și nu ne lăsa să ne apropiem de ele .

Mada se ridica din pat grabita.

-Doamne ce dracu le-ați făcut de rad în truna?întreabă Mada foarte nervoasă .

-Pai au luat o sticlă de băutură si au golito .Spune Alex răzând.

-Hello băi nu mai avem băutură !Spune bruneta mea .

O prind în brațe pentrucă abea mergea pe picioare .Mă săruta iar eu fără să stau pe gânduri îi răspund.Dar Mada ne desparte și incepe să ne certe.

-Eu dorm cu Nico și tu Andrei cu Vlad. Când am auzit eu și Vlad asta maxilarele noastre erau undeva pe podea .Când eram mici am mai dormit cu Vlad dar de fiecare dată când dormeam cu el ba mă trezeam eu pe podea iar el în pat ba invers .Da si când dormeam cu Alex ne certam pe pat în tor deauna voiam mai mult pat ca el .

-Nu eu dorm cu tine.spune Vlad sărutând .

-Of bine Margret doarme cu Nicoll .Of Doamne am două surori bete și râd în truna.Jur ca dacă tu Alx sau tu Andrei intrați în cameră la ele va omor ați auzit?Acum hai să dormim e 3 dimineață.

Plecăm toți la culcare dar tot nu înțeleg de ce dormim cate 2 sunt 10 dormitoare .Ajungem în camere și eu îmi iau pătură separată și începem să ne certem pe pat .După 10 minute de certat cu fratemiu nu punem să dormim.

Liceul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum