Mă trezesc și mă duc în baie fac un dus și apoi mă spăl pe dinți .Ies cu un prosop pe mine și mă duc la dulap iau o pereche de blugi negri și o bluză albastră botine negre înalte nu prea inalte de 15 centimetri.Îmi închid părul intr-o coada.mă machez cu rimel ruj niude fond de ten și ies cu o geantă neagră .Ies pe scări și văd ca băieți mă așteaptă.
-Heii bună !!spun eu.
-Ok acum ca suntem toți hai să plecăm .spune Zac.
-Ok hai.spune Luke.
Iesim și eu întru cu Luke în mașină .Drumul pana la școală a fost scurt dar Luke nu a vorbit de loc.Iesim din mașină și ne îndreptăm spre liceu.
-Heii să ști ca azi tot amea rămâi.
-Ce vrei să spui cu asta?
-Pai pisi azi la scală tot iubita mea ești.
-De ce?
-Pentrucă .....
-Pentrucă
-Im nu contează hai să intrăm.
Pff aseara cred ca mi-am făcut o dușmancă și aici unde sunt și mai multe care au trecut prin patul lui Luke singur voi avea mai multe până după amearza
Luke mă ia de mâna și intrăm în școală cel mai frumos cuplu.Dimineață în timp ce el conducea masina spre școală eu am luat un marchar și am făcut pe mâna un tatuaj coroană. Dap băieți mă privesc interesati și fetele de parcă au văzut o fantomă. Știu ca nu sunt cea mai frumoasă fata dar pe bune de ce se uita așa?
-Heii de ce ne privesc așa?îi întreb eu pe Luke oprindune la dulapurile noastre.
-Le e ciudă ca eu am cea mai frumoasă și sexi iubita din lume și tu cel mai sexi și frumos băiat. A da și mă sunt și cel mai papular care nu apare cu fete în public de obicei eu stau cu fete doar în pat.
-Vai dragă.spun eu punandumi cartea în geantă .
Luke mă trage intr-un sărut flămând și eu îi răspund imediat e atât de tandru și în acelasi timp sălbatic.
-Eu ..scuze nu mam putut abține .
-Nu mai spune nimic doar sărutăm.
In clipă următoare sunt împinsă în dulap și sărutata cu patos când cineva ne întrerupe .
-Bună ziua domnisoara Moore !Sunteți aștepta în biroul directorului.
-Da .spun eu și dau să plec dar sunt prinsă de Luke care mă prinde de mâna și îmi da un sărut scurt dar foarte dulce .
Merg pe hol spre biroul directorului și când deschid văd pe scaun un director de vro 22 de ani frumos foc.
-Uite acesta este orarul tau .
-Mulțumesc domnule.
-Apropo îmi place cum ești îmbrăcată .
-Mersi domnule .
-Cu plăcere frumoaso .
Ies din birou și merg spre sală de clasă cu Ali intrăm și blonda de aseara mă privește urât .
-Heii tu dacă crezi ca mi-l pori lua pe Luke te înșeli amarnic .E al meu și doar al meu ai auzit eu sunt viitoarea doamnă Ruso .
-Pai în primul rând Luke nu e iubitul tau și în al doilea nu e un obiect și pe bunr ?Chear crezi ca tu vei fi vitoarea lui soție ?
-Da .
-Pai atunci am un sfat pentru tine.
-Ascult
-Dute la un doctor poate ai ceva la cap.
-Dobitoaco dacă îmi mai spui o dată așa te bat.
-Tu ?Pe mine ?Spun eu și apoi bufnesc în râs.
-De ce razi iubito ?Mă întreabă Luke îmbrățișânduma de la spate.
Nu pot sai pun de ce rad .-Pai asta crede ca va fi soția ta .
-Tu chear vreti să îți scot părul din cap.
-Pai măcar eu am păr în cap tu ai estensi sâni din plastic fund la fel și să nu mai spun ca ai 20 de km de macheaj pe față .
-Dacă te mai iei de Nicoll o singură dată jur ca te calc în picioare .
Spune Luke si Zac și Raul rămân masca .-Pleacă si iati și rațele cu tine dau rămâneți fără pene si prin pene spun estensi silicoane și gene false .
Le spun eu și Luke imi prinde buzele în trun sărut .***********
Dupa ceartă cu gâștele au urmat ore plictisitoare si în fiecare pauza măcar 5 minute eram bot în bot cu Luke .Chear cred ca suntem în preuna .
Ies din clasă cu Ali și îl văd pe Luke cu Andrei ,Zac,și Raul stând să ne aștepte sa mergem acasă .
Cum ajungem lângă ei Luke mă săruta și Zac face la fel cu Ali.Stai Zac o săruta pe Ali?
În tro secundă palma lui Ali face contact cu fata lui Zac.-Să nu mai faci asta în viață ta.spune Ali și Andrei e nervos.
-Ba laso pe verisoaramea în pace.spune Andrei.
Începem cu toți să radem și intrăm în mașini .
-Joci bine teatru .spune Luke și când aud asta încerc să îmi stăpânesc lacrimile adică asta A fost doar un teatru?
-Da Merși și tu.spun încercând să nu Izbucnesc în plâns.
Tot drumul mergem în liniște .Când ajungem ies repede din mașină și urc în cameră lund cu mine înghețată și ciocolată.Mam schimbat repede cu o pereche de pantaloni scuti de blugi și o bustera albă .O sun pe Ali e ora 6 deci putem ieși în oraș .
-Alo
-Hai să iesim în oraș doar noi două .
-OK mă îmbrac intr-o jumătate de ora sunt la tine.
-Ok .
Îi închid și îmi deschid părul mă machez și îmi iau în picioare o pereche de sandale arginți cu toc de 10 .Ies din cameră și o găsesc pe Ali împreună cu băieți în bucătărie .
-Nicoll unde pleci îmbrăcată așa ?mă întreabă Luke uitanduse după mine .
-Să mă plimb .
-Nu ieși așa din casă dute și schimbate .spune Luke
-Nu vreau nu îmi spune nimeni ce să fac .
Îi spun eu dau să ies din casă dar sunt prinsă de mâna .-Dute și schimbate.spune Luke.
-Nu nu vreau na-i nicio putere asupra mea nu est tata mama iubitul sau fratele meu așa ca Pa .A da și să ști ca mâine la școală vom termina teatrul asta .
Nu apuca să zică nimic ca ies împreună cu Ali din casă .Mergem la un restaurant mâncăm câte o salată și pleca. Ne cumpăram câte un capucino și plecăm spre casă cu toate privirile spre noi.
********Întru în casă îl văd pe Luke dormind pe canapea cu o bere în mâna o iau beau o gură din ea dar când simt gustul amar o scuip pe Luke.