Perspectiva lui Nicoll.
Ne adunăm toți în sufragerie .Toți în afară de Andrei. Eh mai bine ca el nu e.Dar văd
ca vine și el ca cred ca a auzit când eu și Margret ne certam pe părinți. stam toți și ne uităm unul la altul.-Im ziceați ca vreți să anunțați ceva .spune Alx plictisit.
-Da eu ...eu sunt...â..însărcinată.spune Madalina și Vlad o pupa pe obraz.
-I abea aștept să fie băiat și să îl iau cu mine la moll. Spune Margret sărind în sus de bucurie.
-Iar eu și Andrei să îl lom la fotbal.spune Alx sărutând pe Margret.
-Da și să îl ducem la club la mine și să îl învățam să agațe fete.spune Andrei razand.
-Mă bucur pentru voi să va trăiască! Spun eu inbratisandui.
-Ști ca chear dacă osa avem un copil tot tu rămâi cea mai mică.Spune Vlad către mine.
-Dar..spun ca un copil mic care un ii convine ceva.
-Niciun dar !Tu vei fi cea mai mică .spune Mada mangainduma pe cap.
-Nui corect !
-Ba e iubito.spune Andrei luinduma în brațe de la spate.
-Ia mâna de pe mine ca te plesnesc.spun eu dandui ușor o palma în cap.
-Au iubito!exclama el punandusi mâna la cap.
Nu apuc săi răspund ca cineva bate la ușă .Mă ridic să răspund și o văd pe Samanta.
-Tu ești cea mai rea ființă de pe pământ vrei să mi-l iei pe Andrei dar nu îți merge .spune ea intrând în lovind.
-Hello ce e cu tartura asta aici? .spune Mada
-Eu sunt viitoarea ta cumnată și sora ta mai mică îmi sta în cale .Scorpia asta urâtă.
La auzirea cuvintelor ei o iau de păr și o dau cu capul de toți pereni în timp ce ceilalți încearcă să ne desparte.Îi scot ustensile alea blonde din cap și când săi rup și părul natural ală cam până aproape de umeri Andrei mă ia pe sus și Vlad și Alx o ceartă pe Sam.
-Femeie plasticata taci dracu ca imi enervezi soția însărcinată. Spune Vlad aruncând pe canapea.
-Vau pozat ieri când ati venit ziariști sunteți pe prima pagină A ziarelor de scandal din București și diseara tu Andrei eu surorile și frați tai suntem invitați la Waw Biz așa ca hai să îmi cumperi o roche scumpă ,și tu .spune gesticulând cu degetul spre Andrei .Tu va trebui să spui ca nu o cunoști și ca frați tai teau rugat și aduci aici.
-Ce dracu ia femeie bani dute cumpărați ce vrei și lăsând în pace.spune Andrei.
-Merși acum inbracativa diseara suntem invitați undeva.spune ea luând bani din mâna lui Andrei.
-Eu nu merg nicăieri Mada e gravidă nici ea nu merge Vlad are grijă de ea și Margret și Alx merg cu mine la moll să cumpăram hăinuțe pentru bebe.spun eu.A tu și Andrei mergeți din partea mea puteți și să va rupeți gatu.
-Ok atunci Andrei hai !spune ea
-Ok Stai să mă îmbrac și mergem .spune Andrei urcând scările.
-Vezi e almeu ,cu mine merge la moll cu mergi singură ,dacă aș fi în locul tau aș merge să îmi iau o pisică pentru ca presimt eu ca vei trăi singură toată viața ta.spune ea făcând referire la mine.
În tro clipită o arunc pe podea și incem sai scot genele false și să îi fac un nou macheaj dar Alx vine și mă ia pe sus și mă pune pe canapea .
-Tu vei trăi singură nu eu tu ești o materialistă și asta vei fi toată viata ta pentru ca tu nu ști să iubești și cum văd eu nici nu vei învăța prea curând.Și cât despre Andrei ial tu, tu ai mai multă experiență. Și ustensile și genele false pe bune tu nu ai gene și văd ca nici păr.spun eu și îi pun în mâna ustensile.
-Merși Andrei mă duci la salon asta mi-a rupt părul și genele false .Are cineva o eșarfă ?întreabă ea.
-Im da poftim .spune Margret dandui un prosop de bucătărie.
-Dar la ce foto model ai văzut tu să poarte un prosop în cap?întreabă ia ,Doamne asta e chear proastă nu se face.Cum dracu A ajuns
ea foto model?.De fapt știu au dat părinți ei bani și așa au rezolvat.-Da la Angelina Geoli .spune Margret serioasă .
Ia prosopul și sil pune în cap și Andrei coboară pe scări .
Când o vede începem toți să radem și ea cu noi.-Hh de ce radem?întreabă ea Doamne dai minte ca nare.
-Pentrucă ai un prosop de bucătărie pe cap .îi explică Andrei.
-Ba nu ,nu radem de alt ceva tu nu ști ca și Angelina Geoli poartă din astea .Și în plus ce e ală prosop de bucătărie ?întreabă ea .
-Doamne cât de proastă poate fi o femeie .spune Andrei.
Alex și Vlad scot telefoanele și o pozează și noi ceilalți radem ca ea mai face și botic stil pițipoancă.
-Dar ea nu e o femeie e o plasticata Bărbie.spun eu printre hohotele de râs.
-Da aia jos femeie proastă și urca în mașină și ai grijă să nu te vadă cineva .spune Andrei.
Intră servitoarea în living.
-Mă scuzați copi dar ati văzut cumva prosopul meu alb cu roșu.Am șters acum câteva minute cu el masă Pentrucă era uda și era băutură vărsată pe ea.O Sam ală e prosopul meu .
Toți începem să radem cu poftă .
*******
Avea am venit de moll am cumpărat multe hăinuțe de băiat dacă va fi fetiță nui nimic Margret și Alx vor să aibă și ei bebe anul viitor au spus ca acum sunt tineri au doar 18 ani .Stau în pat și mă uit la tavan și îmi iau leptopul și întru pe facebook multe cereri mesaje de la colgi și un mesaj de la Max.
Haii diseara e o petrecere vrei să mergem împreună ?Acolo vor fi și surorile tale și Dean cu Raluca deci tu de cesa stai acasă?.
Maximilian.
Da Ok .Dar cine da petrecerea?
Nicoll
Va da petrecerea un prieten de-al meu și petrecerea va fi la piscină .
Maximilian.
Ok.
Nicoll.
Heii capitol nou știu ca nu am mai postat și îmi pare rău capitolul e mai lung decât de obicei.
Va pup .
Scuzatimi greșelile de ortografie.