Cassette number 8: Harry:

399 46 27
                                    

'הארי. אהוב יפה שלי. אם לא ניפגש לבד עד הרגע שבו הכל יסתיים, ואני לא אראה לך שאני אוהבת אותך, תדע שאני אוהבת אותך. המון.

אני אוהבת אותך כל כך. אני מרגישה כל כך מטומטמת שאני בוכה עכשיו.

אני אגיד לך את האמת כולה. אתה היחיד שאני מרגישה שאני יכולה לספר לו, אפילו שאתה כנראה לא אוהב אותי בחזרה.

אני בקרשים. הכל התחיל עוד מלפני שהגעתי לתיכון שלנו. כשהייתי בת 11 אמי נרצחה, זה סיפור ארוך. אבל, אני מניחה שאתה בטח תסתקרן, אז אני אספר בכל זאת.

האקס של אמא שלי היה פסיכופט, ואחרי שהוא השתחרר מבית המשוגעים אחרי שהוא הוכיח שהוא "בסדר", הוא מצא את המקום שבו גרנו.

אני ואמא שלי היינו היחידות בבית כשהוא הגיע. העיניים שלו היו אדומות, והוא אחז בסכין חדה. אני זוכרת את זה כאילו זה היה אתמול.

הוא התקרב לאמא שלי ואחז אותה מהצוואר, ותקע כמה דקירות בכל אזור הבטן והחזה שלה. היא מתה מיד.

אני צעקתי וצעקתי, בוכה את נפשי, והוא, כדי שאני אשתוק, עשה חתך בבטן שלי. הנה, זאת הצלקת, בקו הפופיק לכל אורך צד ימין.

לאחר מכן, אבי החל לשתות ולעשן סיגריות וסמים, ואני בעצמי רשמתי אותי ואת אחי לבית הספר.

כשהייתי חוזרת הביתה, אבי מרוב שיכרות וסמים היה מרביץ לי כי הוא "לא אהב כשחזרתי מאוחר מבית הספר". במאוחר הוא התכוון בדקה שנגמר בית הספר. משמע, הוא הרביץ לי כל הזמן.

כשהגעתי לתיכון הזה, שלנו, חשבתי שאולי, משהו ישתפר. אבל טעיתי בגדול. כולם החלו לראות בי כשק אגרוף, כאילו אני ספוג שסופג את המכות והקללות, בלי שום פגע.

בשיעורי מתמטיקה, שזה השיעור היחיד שבו היינו יחד, התאהבתי בך. התאהבתי בדרך שבה הפרצוף שלך נראה כשאתה חושב, הדרך שבה אתה מחייך והגומות העמוקות שלך מופיעות ואיתן גם השיניים הלבנות. אהבתי איך שהתלתלים שלך עומדים בצורה מושלמת, שהעיניים הירוקות שלך זוהרות כשאתה שמח, את הפרצוף הישן שלך כשלפעמים נרדמת בשיעורים אני מניחה מחוסר שינה, כשצעקת את התשובה אבל טעית וסומק עלה ללחייך מהמבוכה, או כאשר כן צדקת והחיוך היפייפיה שלך הופיע שוב. אני אוהבת כל פרט קטן בך, ועם כל פרט קטן זה הרבה יותר כואב.

בכל מקרה, בטח כבר הכנסתי אותך לדיכאון עם כל הקלטות האלו. אני מניחה שצפית בכולן, כמו שהיה כתוב במכתב שצירפתי לחבילה של הקלטות.

אני מבקשת ממך, אם חשבת על לא לחלק את הקלטות, אני מבקשת ממך בכל לשון של בקשה, תחלק אותן. זה הדבר היחיד שירגיע את הנשמה שלי ברגע שאלך.

אבל, אני יודעת שתחלק אותן. אני יודעת שאתה תעשה את זה בשבילי. אתה אכפתי מידי בשביל לא לחלק אותן. עוד אחת הסיבות שהתאהבתי בך.

אתה רוצה לדעת כבר כמה זמן? שנתיים. שנתיים שאני מאוהבת בך, אבל אני שותקת כי אני לא מעיזה לומר לך, אני פחדנית.

אני מצטערת אם אני אפגע בך בדרך כלשהי כשאני אעשה את מה שאני אעשה. מעולם לא רציתי לפגוע בך.

אני מבטיחה שאני אשמור עלייך מלמעלה אהוב שלי. אני אשמור עלייך מכל פגע, שום דבר לא יפגע בך.

רק עוד דבר אחד אני מבקשת ממך. אל תשכח ממני. אני יודעת שאני לא חשובה לך כל כך, ושאתה לא מכיר אותי הרבה, אבל, אל תשכח ממני.

אני אוהבת אותך המון. להתראות, הארי.'

הלב שלי כואב. הוא כל כך כואב.

למה לא קלטתי בזמן. איך לא הבנתי. למה הייתי פחדן כל כך. היא צדקה. כולנו קורבנות.
כולנו קורבנות.

--

אני לא יודעת מה איתכן, אבל זאת הקלטת האהובה עליי.

מטרה:
22 הצבעות
22 תגובות

All the love. H

Cassettes | Harry StylesWhere stories live. Discover now