Yangın Yeri

32 2 2
                                    

Karanlık ve sessiz sokakta, sadece kendi ayak sesimle yürüyorum, ne kadar mutlu olabilirim ki, ne kadar sevgi doluyum bilmiyorum. Şuan bi fırtına kopsa fark etmeyecek durumdayım, gözlerim kanlı yüreğim yangın yeri itfaiyeci abi söndüremiyor musun bunu eğitimini alamadın mı bunun. Bir yüreğim vardı o da sensiz kaldı, öksüz kaldı yetim kaldı hangi yetimhane hangi yurt alır yüreğimi? Bu karanlık sokakta kim cevap verecek bana, kim bakacak yüreğime? Sessizlik hakim burada ama içimden avazım çıktığı kadar bağırmak geliyor, şu boş evlerin camları kırılana kadar bağırmak geliyor, sesim kısılırsa zararı yok artık kim sesimi duymak isteyecek. Ayakkabımın sesine bak tak tak tak ediyor adım attıkça korkar oldum sesten sadece bu sesi duyacağım diye altına bir bez bağlamalıyım sesi duyulmamalı yoksa daha çok korkacağım ve deli muamelesi göreceğim 'şu halimle görmemek büyük mucize olur'. Bu sokaklar sana mı ait madam yoksa olmayan yere mi seni mi yazdım yine bana söyleyebilir misiniz? Delirmiş olmalıyım madam seni olup olmadık yere yazıyorum çünkü; şimdi de bi sokağa yazdım madam, evimin kapısının önüne senin isminle benim ismim, defterlerimin üstü, kıyafetlerim, buzdolabı, günlük ve en önemlisi kalbime ve herşeye yazdım madam dedim ya delirmiş olmalıyım.Kilolusun diyordun madam sabah tartıldım zayıflamışım tam tamına 8 kilo vermişim doğal olarak sabah tek çay içebiliyorum hararet alır dediler öyle değilmiş madam içim iyice ısınıyor tek çay içince yemekten de kesildim olmasa da olur hesabındayım ama sen olmadan olmuyor be madam. Bu karanlık sokakta bir şarkı çalsa Müslüm Baba'dan - Hangimiz sevmedik diye çıksa ben bağırırım o sevmedi baba o sevmedi diyerek hak verir mi bilmiyorum ama en azından bilsin be. Bugün son bir kez fotona baktım her zaman ki gibi son kez diyerek baktım ama bu sefer son kez be madam yarın bakarsam da affeder misin beni? Affetmesen de bakacağım özlemini o azaltıyor. Sabah kahvaltısında da tabağını koyacağım biliyorum ki karşımda olacaksın ama öyle de eksik oluyorsun be deniz gözlüm. Hani bir sözün vardı kim giderse öteki unutup sevecek birisini bende uzatma istersen öyle birşey olursa bakarız demiştim, senin fotoğrafına bakmaktan olmuyormuş o şeye bakmak. Bu sokak çok uzunmuş be deniz gözlüm yürü yürü bitmiyor gidip kavanoza aldığım toprağına bakacağım belki içinden çıkarsın bi ümit be deniz gözlüm. Deniz gözlüm kelimesini sana sonsuzluk olsun diye diyodum ne bilecektim sonsuzluğa gideceğini be deniz gözlüm. Şu sokak lambalarını da sen gittikten sonra yaptırmadı, bu belediye sokakta kimse kalmadı diyerek, herkes evini bırakıp gitti madam alışveriş merkezi mi ne yapacaklarmış ama ben vermedim evimizi merak etme sen. Bir de şimdi sen gittikten sonra her sabah kalktığımda yataktan sağ taraf boş oluyor koskoca 2 kişilik yatakta tek ben yatıyorum, 2 kişilik yatağı tek başıma topluyorum ama sorun değil her sabah bekliyorum yatağın diğer tarafında senin olmanı geleceksin biliyorum, çıkacaksın o topraktan biliyorum ben deli değilim geleceksin biliyorum. Son bir şey madam ben seni çok özledim be çıkıp sarılsan diyorum.  


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gökyüzünde Aşk...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin