Benim bir yanım eksik Anne! Benim bir yanım sensin sende eksiksin anne. Ne garip bir duygu bu bir yanın eksik olması ne çaresiz bir duygu anne. Beni merak edip 'Geç gelme, hırka al üşürsün, sağ sola sataşma, karnın aç olur al şu parayı yemek yersin' diye düşünülmemek ne kadar acı bir duygu anne. Bu arada sen yokken evde 'burayı kim dağıttı' diye bağıran kimse yok anne, ben bağırıyorum ama kardeşime bağırıyorum o sayılmaz dimi o senin bağırışının yerine geçmez dimi anne? Annelerin sesi ayrı oluyormuş bence ondan yerine geçmez anne, sen yokken baya bi karnımız aç kaldık ne bilelim biz yemek yapmayı, yavaş yavaş öğrendim, şimdi de karnıyarık yapmaya çalışıyorum ötekiler gibi bunu da öğrenirim anne. Elbiseler kırış kırış, valla ben ütü yapamam elim bilmez ütü yapmayı, arada komşuya veriyorum yapsın diye o da çok acil bir iş varsa temiz temiz görünelim diye anne. Çamaşır makinesini, internetten bakıyorum anne çalıştırırken daha basit oluyor eskiden birşeyler derdin dinlemezdim yaparsın diye keşke dinleseydim.
Anne sana bir şey demem lazım. Ben ölmeyi çok istiyorum senin yanına gelmeyi çok istiyorum anne, yaşamak benim için iyi değil anne, baba olamayacağım, çocuğumu sevemeyeceğim, evlenemiyeceğim, kitap okuyamıyacağım, banane anne ben senin yanına gelmek istiyorum anne, kokunu istiyorum anne, sen herşeye değersin anne, sen herşeye değersin anne.