Capitolul 18

106 15 9
                                    


Dintr-o data am auzit scartaitul usii. Cineva aplauda.

"Deci tu esti faimoasa Camelia!" 

O voce groasa , barbateasca si-a facut aparitia in urechile mele. Am simtit cum fiorii se plimba pe sirea-mi spinarii , palmele incepusera sa-mi transpire si simteam un nod in gat.

Ii auzeam pasii cum se apropiau de scaunul de care eram legata.

" Am auzit multe despre tine, dar nu mi-as fi imaginat niciodata ca o pustoaica ca tine e salvarea demonilor."  incepu a vorbi barbatul necunoscut. 

Nu puteam sa vad nimic , eram legata la ochi. 

Dupa cateva secunde de tacere acesta incepu a vorbi din nou.

"Trebuie sa recunosc ca sunt mandru de Louis. Insfarsit a reusit sa faca ceva bine. Sa stii , cautarea ta nu a fost usoara deloc. A durat peste un secol sa gasim esentialul elixirului. Si iata-te!" 

" Cu totii stim ca nu o sa castigati niciodata aceasta batalie." am rostit incet, dar hotarat. Fericirea din glasul lui pierise printr-un oftat puternic. A mai stat ceva timp aici dupa care a plecat.

Nu am stiut in ce m-am bagat insa sper ca Michael ma va gasi."


~Din perspectiva autorului ~

In timp ce Camelia spera ca va fi salvata , ea era cea care trebuia sa salveze. Trebuia sa-l salveze pe Michael si pe toti ceilalti. 

Pe cand Michael era din ce in ce mai nebun. Incet, ıncet se transforma intr-un demon adevarat; disperarea il ducea spre alte taramuri de unde era din ce in ce mai greu de salvat. 

" Frate linisteste-te , o vom gasi." amicul sau Ashton incerca sa-l salveze, insa era prea tarziu.

"Totul e din vina mea!" repeta aceste cuvinte fara incetare in timp ce isi tinea capul in maini.

" Ar trebui sa mergem sa o salvam!" propuse Luke. Da. Asta ar trebui sa si faca. Dar ei trei nu vor reusi niciodata...

Michael se ridica de pe canapea si se indrepta spre usa. Cei doi alearga dupa el. 

" Unde mergi?" il intreba Luke.

"Tyler." raspunse simplu. 


Ajunsi  acolo l-au cautat pe Tyler peste tot , dar el plecase de mult. 

Totul era un amalgam de planuri. Totul era pe dos, iar asta va declansa un alt razboi. 

Pentru Michael lucrurile o luau razna deoarece se stresa. Stresul sporeste la pierderea efectului care il tine in viata ca om, iar sansele de a-l salva devin minime.

"Ce facem?" intreba Luke.

"Mergem la ei. Daca vor razboi, le dam razboi. Nu e frumos sa ii lasam sa astepte." raspunse Ash.

"Si Tyler?" 

"El va stii unde sa ne gaseasca."


Intre timp, pentru Camelia incepea tortura. Motgan stia ca nu au mult timp la dispozitie asadar nu a ezitat sa il piarda. 

Era strans legata de scaun, in ambele maini avea ace care ajuta la curgerea sangelui prin tub ajungand in saci de recoltare a sangelui. 

Cu fiecare picature de sange scursa devenea din ce in ce mai slabita. 

Acest proces nu ar fi trebui sa se desfasoare in acest fel. Un litru de sange era deajuns pentru multa lume; dar nu asta era planul lor. Ei voiau sa o stoarca pana la ultima picatura , pentru ca asta ar fi o lovitura enorma pentru inamici. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 23, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Perfect Chemistry //\\//\\ Michael CliffordUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum