Friends

134 10 0
                                    

-WILL YOU TALK DIRTY TO ME?!
Viknula sam na Andrewa, koji se nasmiješio i pogledao me nevaljalim pogledom. Podignuo je obrve.

-You know what to do with that big fat butt.

Nasmijala sam se i skočila sa kreveta  sa četkom u rukama, te zajedno sa njim zapjevala

-wiggle, wiggle, wiggle

Nasmijali smo se u isto vrijeme, Serena koja je prolazila pored nas začuđeno je pratila naše plesne pokrete. Moram priznati da je Andrew bio bolji u plesu od mene, ali ipak je i on izgledao kao pače koje ima jaku želju da pleše.

-Andrew jesi li zvao svoju tetu?

Upitala je Serena vraćajući se iz kuhinje sa čašom vode i svojom terapijom koju je morala piti za srce.

-Da, jesam.

Legla sam na fotelju i sva tužna gledala u maćehu.

-A maćeho mora li Andrew ići?

Pogledala je u mene sa podignutim obrvama koje su prouzrokovale nabore na čelu.

-Tessa ponašaš se kao dijete.

Andrew je sjedio i gledao čas u mene čas u Serenu. Prišla sam mu i zagrlila ga sa leđa.

-Ali maćeho tako je mekan. Ne želim da ide.

Osjetila sam kako se Andrew smije.

-Mislim, nije da ne bih mogao ostati još jedan mjesec. Naravno ako vama ne smetam.

-Ne! Ne smetaš.

Skočila sam sa kreveta, te sjela ispred njega i opet ga zagrlila.

-Samo ti ostani tu i budi mekan.

-Gospođo Miller?

Upitao je Serenu, a ona je samo klimnula glavom na to. U tom trenutku zapištao mi je telefon. Šutjela sam i čitala, a onda još uvijek duboko zamišljena dozvala Andrewa

-Želiš li sa mnom u šetnju?

***

-Ne mogu vjerovati na šta si me nagovorila.

Pristao je da ide sa mnom u šetnju, nakon nekoliko suza i preko hiljadu "molim te". Naravno u društvu će biti samo dva dečka, i četiri djevojke. (Bez mene i Andrewa).

-Daj, Tess, tu će biti pet djevojaka! Pet! A ja jedva sa tobom samom izdržim!

Nevino sam se nasmijala i nastavila sa uvjeravanjem da će biti sve super.

-Bit će tri dečka. Neće ti biti dosadno.

-Pa brojčano smoo nadjačani, vi kokoške ćete pričati o krpicama, ogrlicama, štiklama kako ćemo nas trojica sve to izdržati?

Prešutjela sam njegovo pitanje jer bi odgovor bio ironičan. Umjesto toga otišla sam u sobu i obukla trenerku, majicu kratkih rukava uz tijelo i duksericu preko. Mogu vam reći da se Andrew začudio kada sam sišla u casual stilu dok je on sav bio spremljen kao da ide u restoran.

-Zašto si tako obučena?

-Andrew, idemo prošetati i onda idemo u park da sjedimo na klupi, ne idemo u restoran.

-Mogla si mi to napomenuti prije!

"Ja se ne bunim da te gledam tako čitav dan, čitavu noć. Ta košulja ti baš naglašava mišiće na rukama i na stomaku." naravno ovo sve sam prešutjela.

-Idi presvuci se u neku trenerku po Bogu.

Nasmijao se i digao ruke u zrak u znak predaje. Čim se obukao sišao je u prizemlje i krenuli smo. U ulici nedaleko od moje kuće čekali su nas: Ayden i James, kao i Tara, Axy, Noele i Rose. Potrčala sam im u zagrljaj, prihvatili su me kao i uvijek. Andrew je stajao sa strane i nogom se igrao sa kamenčićima. Nasmijala sam se jer je bio presladak.

-Ljudi ovo je Andrew, Serena i njegova teta se druže, pa je on neko vrijeme došao kod nas. 

Dečki su se odmah združili, a ja i djevojke smo išle ispred njih. 

-Nego Tessa, je li ovaj slatkiš iz tvoje kućice slobodan? 

Rekla je Noele  pružajući ruku prema meni.

-Ruke k sebi. 

Rekla sam i udarila je po dlanu na šta je ona skiknula, potrčala sam ispred njih, okrenula se i počela pjevati. 

-Boy you belong to me, I've got the recipe and it's called black magic! 

-Tvoj sam zgodnice!

Viknuo je James prilazeći mi polako. Stavila sam ruku na njegovu čeljust i pridigla se na prste, polako mu prišla... A onda, se okrenula ispred i potrčala. Rose i Tara su mi nabacile i sve smo se zagrlile te hodale i pjevale. 

-Dečki idete? 

Rekla sam na šta su se djevojke zaustavile i pogledale prema dečkima koji su se vukli kao babe. 

-Znaš Tessa, čula sam da će u parku biti i Laura i Jenna.

-Stvarno? Sigurno će tu biti i Nicole? 

-Daaa, pa znaš da one ne idu nigdje rastavljene. 

-Pa dečki idete li? 

Pogledale smo prema mjestu gjde su oni do prije minut stajali ali nije ih bilo. 

-Hajde idemo! 

Dreknuli su sve trojica u glas, a mi smo se nasmijale i potrčale za njima.

***

Ako vas zanima koje su pjesme spomenute u ovom dijelu to su:
Jason Derulo- Talk dirty
Jason Derulo- Wiggle
Little Mix- Black Magic
Komentarišite i votajte!!
 





TroublemakerWhere stories live. Discover now