Multumesc ca imi cititi povestea , partea asta va fi perversa . :D
Pana cand in pragul usii se aflau cei 5 idioti , care se priveau uimiti cate persoane se aflau in casa
Din perspectiva lui Jade:
Stateam pe canapeau din living si savuram un pahar de Wisky , gandindu-ma la faza petrecuta astazi la scoala , atunci cand Harry m-a lipit de perete si m-a "INSEMNAT" , eram cufundata in gandurile mele cand , dar la un moment dat , un tip inalt si cret , mi se parea cunoscu , era imbracat intr-o pereche de pantaloni mulati , care ii scoteau formele in evidenta , si un tricou la fel de mulat care ii scotea la iveala , corpul bine lucrat , se vedea ca trage de fiare , m-am uitat mai atent la el si l-am recuoscut era Harry . S-a apropiat de mine asezandu-se jos si punandu-si bratul dupa capul meu .
-Si ce faci baby ? spuse el cu un zambet larg pe fata.
-Beau si ma distrez , tu ce faci? - spun eu cu un usor dezgust
-Am auzit ca Angelina a petrecere , asa ca uite-ma aici , langa tine.
-Mda , m-am ridicat dand sa plec dar el mi-a apucat incheietura si m-a tras spre el spunandu-mi : Esti super sexy in seara asta baby. m-am uitat la el , si mi-am smuls mana din stransoarea lui si am plecat spre fete.
Angelina POV.
Petrecerea era in toi ,eu cu Jade si Jennifer ne-am urcat pe bar si am inceput sa dansam provocator , Niall ma sorbea din priviri , la fel facea si Harry cu Jade , insa a Jennifer doar un grup de tocilari labagii se uitau la ea si "salivau", paharele care le beam cresteau din minut in minut , simteam ca ametesc dar continuam sa dansez ridicandu-mi usor usor rochia , la fel facand si Jade.
Jade POV.
Am coborat de pe bar , iar atunci dj-ul puse o meldie lenta , am simtit cum doua maini mari imi cuprind talia , soptindu-mi : Nu vrei sa dansezi? m-am intor , si l-am vazut in fata mea pe Harry , am aprobat dand din cap , si am inceput sa dansam , m-am uitat spre Angi ,ea dansa cu Niall .Harry imi mangaia spatele , coborand usor spre fundul meu , care l-a strans usor in palmele sale mari, il priveam direct in ochi sai verzi , care ma faceau sa ma tai ca maioneaza , era cu adevarat frumos . S-a aplecat spre urechea mea si mi-a soptit :
-Ce zici sa ne retragem putin, spuse el cu un zambet pervers pe fata , eu am aprobat , uf bautura ce face din om, atunci m-a apucat de mana si m-a dus sus in una din camere , casa Angelinei era foarte mare la etaj avea vreo 4 camere , ne-am dus intr-o camera , eu m-am asezat pe pat iar Harry inchise usa.
Din perspectiva lui Harry.
Am inchis usa , apoi mi-am dat tricoul jos , era foarte cald in casa , Jade , era pe pat asa ca am hoatarat sa m asez si eu langa ea.M-am aruncat in pat ea chicotind , m-am pus deasupra ei si am inceput sa o sarut pasional , limbile noastre faceau un dans minunat , ii mangaaiam sanii , apoi picorul , ajuns la bata rochiei , am bagat mana sub ea si m-am indreptat spre punctul ei intim , l-am mangaiat usor , ea scotand un gemat de placere , am continuat sa o sarut si sa o mangai , ea isi infinse unghiile in spatele meu , zgariindu-ma . M-am asezat in sezut , si am ajutat-o sa isi dea rochia jos , zis si facut , o priveam , era minunata , sexy , orice si-ar dori un barbat.Tinta mea au foat sanii , i-am prinns in palma si i-am strans usor , am observat cum i se intaresc sfarcurile semn ca era excitata , am inceput sa ii sarut abdomenul ea arcuindu-se de placere , ajuns la bucata de dantela , de care am scapat rapid , bruneta ramasese goala , si nu ii placea , asa ca mi-am dat si eu antalonii jos ramanand in boxeri . Am inceput sa o sarut , mana mea ii mangaia usor clitorisul , ea scotand numai gemete . Am bagat un deget in interiorul ei ea , schitand o strambatura o durea , apoi usor l-am bagat si pe al doilea si am inceput sa fac miscari de dute vino , Jade isi musa buza de placere , mi-a prins carliontii in pumn si ia strans tare.
Jade POV.
Ma simteam in al noualea cer , era minunat , ma satisfacea ,eram constienta ca fac asta din cauza bauturii, m-am ridicat si i-am soptit la ureche:E randul meu , cretule. Atunci el s-a oprit si m-a lasat pe mine sa continui, am inceput sa il sarut si sa ii ling abdomenul , cert e ca avea un abdomen , care te facea sa iti musti buza , era extrem de sexy. I-am simtit intaritura din boxeri , si l-am privit pervers , el spunandu-mi : E numai a ta Baby. Am zambit putin apoi am inceput sa ii masez unflatura , se vedea pe fata lui ca e excitat , isi inchise ochi si isi musca buza. I-am apucat bucata de material , si am dat-o repede jos de pe el , am ramas uimita de ce avea acolo , era atat de mare . M-am pozitionat la marginea patului si am inceput sa ii sarut membrul erect , apoi am inceput sa o sug , el scotea gemete , ii placea , zici ca eram profesionista , cu toate ca era prima data cand o facem.
Dupa 40 de minute de satisfactie reciproca , m-am pus capul pe pieptul lui Harry , jucandu-ma cu mana pe abdomenul sau , m-am ridicat brusc , si am realizat ca jos se tinea o petrecere asa ca m-am imbracat si am plecat jos , la fel facand si Harry , am coborat jos tinandu-ne de mana. NU ERAM UN CUPLU.
Din perspectiva lui Niall.
De 30 de minute DJ-ul numai piese lente pune , hmm ciudat . Ma uitam la Angi , era frumoasa , ochii ei de un verde-abastrui erau minunati , pielea ei maslinie era extrem de fina , iar parul era atat de matasos. Mi-am pus mana pe spatele ei si am inceput sa o mangai , i-am pus mana pe obraz si am dat sa o sarut , dar ea mi-a luat-o inainte , imi apuca fata in palmele ei mici si ma saruta pasional , WOW asta sigur a fost un moment de NEBUNIE.
Angelina POV.
Wow eram uimita de ce am facut , eu Angelina l-am sarutat pe Niall , si chiar mi-a placut . In acel moment mi-a trecut ceva nebunesc prin cap.L-am apucat pe Niall de mana si ....
CITEȘTI
Dreams... F.f.
FanfictionCum ar fi ca in ultimul an de liceu sa apara 5 baieti super hot si sa iti fure mintile tie si prietenelor tale. :> Dragoste. Secret. Umor. Spor la citit <3 .