Capitolul 10.

75 2 1
                                    

Hei dragilor , scuze ca a venit nextul asa de tarziu , am ramas in pana mare de idei. Deci scuzee :3. In acest capitol aflati de ce povestea se numeste Dreams...

Next Day. Angelina Pov.

Soarele batea puternic in cabana de langa lac , eram extrem de fericita , am facut dragoste cu barbatul pe care il iubesc . Ma uitam la el cat de frumos doarme , era un mic ingeras , l-am mangaiat pe obraz iar el a schitat un zambet dulce.

-Neata scumpul meu irlandez . *spun sarutandu-i standru buzele moi si pline*

-Neata , iubire . *Spune el raspunzandu-mi la sarut*

-Ce zici , mergem spre casa ? Trebuie sa vorbesc si cu Jade si sa nu uitam de Jennifer.

-Sigur , dar in drum spre casa ne oprim sa mancam ceva asa-i?

-Normal .

Jennifer Pov.

M-am trezit buimaca de cap , m-am dat jos din pat si m-am dus la baie , credeti-ma m-am speriat de ce am vazut , eram ciufulita chiar foarte ciufulita , asa ca m-am gandit sa fac un dus , scurt.Am intrat in cabina de dus, si am lasat apa calda sa imi inmoaie corpul , am pus niste gel de dus cu aroma de cocos in palma si am inceput sa imi masez corpul , lasand mirosul cocosului sa imi invadeze simturile.

Dupa 30 de minute de rasfat total , am iesit din dus si m-am indreptat spre dulap pentru a alege tinuta , asa ca am optat pentru un tricou larg o pereche de pantaloni scurti de blugi cu tinte si o pereche de converse albe , parul mi l-am prins intr-un coc lejer si gata .

Am coborat la bucatarie pentru a "face"micul dejun , care consta in ceriale cu lapte. Am luat bolul si m-am asezat lenesa pe canapea dand drumul la TV. Dar nici bine nu m-am asezat ca s-a auzit o bataie in usa , asa ca m-am dus sa deschid . Da ca de obicei glume proaste ale vecinilor , m-am uitat pe pres si am zarit ziarul de azi , l-am luat si am intrat iar in casa , l-am desfacut si am ramas blocata , titlul soc pe prima pagina.

"Pop Starul Conor Maynard are o noua iubita . Frumosul cuplu a fost surprins in mall tinandu-se de mana si sarutandu-se."

OMG , poftim adica eu sunt , adica eu sunt iubita unui Star ? Jessus cred ca e un vis ciupiti-ma , dar din fericire nu e vis e realitate .

Am luat telefonul si am facut o conferinta telefonica cu Jade si Angelina .

#Call

-Aaaaaaaaaaaaa

-Ce ai tu ? -Jade si Angi la unison

-Nu o sa va vina sa credeti , eusiconorsuntempeprimapaginaaziaruluideazi.

-Ce ? VORBESTE RAR JENN RAR. -Spuse Angi.

-Okey , EU SI CONOR SUNTEM PE PRIMA PAGINA A ZIARULUI DE AZI.

-Poftim? -fetele la unison mirate.

-Da deci se pare ca,Conor e un pop star .

-OMG , ce tare sa ai un iubit pop star . Suntem fericite pentru tine.

-Aw fetelor stiti cat va iubesc ?

-Da da stim de la curcubeu pana in Narnia .

-Bun mai vorbim fetelor , ma duc sa distrug casa de bucurie , v-am pupat. Bye.

-Paa Jenn.

#End Call

JADE POV.

Eram cu Harry in masina si ii povesteam ce mi-a zis Jenn , il vedeam incordat .

-Hei , ce esti asa de incordat , ai ceva?

-Umm , nu..., bine okey am , stii ca acum cateva zile ti-am cantat nu ? Ei bine eu si baietii facem parte din trupa One Direction . De aceea in prima zi de scoala am venit toti 5 odata , sper sa nu o ei drept un secret care nu am vrut sa il spun , dar nu am stiut cum ai sa reactionezi.

-Aw , Harry serios am ramas muta , normal ca sunt fericita ca iubitul meu e un star pop , e ca si cum visul meu a devenit realitate , lucrurilea astea se intampla numai in vise serios . Nu pot sa ma supar pe tine ai recunoscut , si asta e cu mult mai bine . Te iubesc.

-Si eu te iubesc .

*SARUUUUT*

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Acesta a fost capitolul 10 sper ca va placut , astept pareri.

Love you . <3

Mrs.Horan

Dreams... F.f.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum