The final !

66 3 1
                                    

Scuze , dar asta va fi finalul , nu mai am timp de nimic si scoala e grea deci scuze !

*DUPA 4 ANI *

Angi pov.

Eu si Niall eram fericiti , aveam o fata si un baiat Mia si Theo , Harry si Jade s-au mutat la casa lor , Jade asteapta un copil , Jennifer si Conor sunt mai fericiti ca niciodata , Conor a renuntat a mai fi cantaret , iar acum el si Jennifer sunt vedete porno ,da m-ati auzit bine starlete porno .

Jaade pov .

Stateam in pat , iar deodata am simtit cum m-a taiat in burta ,iar apoi so balta sub mine .

-Harry  !!! 

-Da iubire ce s-a intamplat ?

-Apa !  s-a spart apa !

- O doamne chem instalatorul acum !!

-Maii idiotule , nasc !

-O doamne ! *pe pragul de lesin* *Jade il plesneste*

-Sa nu te prind ca lesini ca te omor , nasc , suna la salvare .

-A da scuze , um telefonul unde e telefonu ? Femeieee unde e telefonul ?

- Nu tipa la mine , ca eu nu stiuu . Auuuuuu . Harry gaseste dracu telefonul altfel nasc.

Intr-un final gasi telefonul iar in loc sa sune salvarea el suna la Angi .

-Alo ambulanta , va rog frumos veniti repede nevasta mea naste .

-Alo Harry buna is Angi , esti un bou , eu nu-s ambulanta dobitocule 999 ala e numarul , treci si suna .

*Dupa 1ORA*

Jade pov .

Uf doamne , burta unde-i burta ? O stai am nascut . Atnci copilu unde-i copilu ?

-Heii draga uite copilul ! - zise asistenta

-Do doamne e superb , multumesc ! Unde este sotul meu ?

-Este afara cu toti ceilalti .

-Care toti ceilalti ?

Atunci usa se deschise si in camera intrara : Angi Niall si copii lor , Conor si Jennifer si Harry cu un buchet imens de trandafiri , iar langa el parintii mei .

Deci scumpo te-ai gandit ce nume ii vei da baiatului tau ?

-Um nu stiu mama, m-am gandit la Harry , sa-l cheme ca pe tatal lui .

-Scuma mea nu cred ca e bine mai gandeste-te .  

-Oke pai atunci , Joe ?

-O da suna minunat .

-Joe Edward Styles , hmm imi place cum suna ! - zise Harry.

-Atunci asa ramane , doamna asistenta ne puteti face va rog o poza ?

-Desigur .

Esti intr-o familie mare si speciala Joe , Bafta .

                                                                        THE END 

Acesta e sfarsitul v-am pupat si multumesc pentru tot ! <3

MRS.Horan .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 30, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dreams... F.f.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum