Capitolul 4 .

176 10 4
                                    

Multumesc inca odata ca imi cititi povestea , inseamna mult pentru mine. Astept pareri si spor la citit. Inca o parte perversa :D . De acum voi posta nextul de doua ori pe zi , sau o data pe zi , ma mai gandesc .

Din perspectiva Angelinei.

L-am apucat pe Niall de mana , si am zbughito sus , Niall se uita confuz la mine , apoi si-a dat seama ce vreau sa fac , am intrat in camera mea , si am incuiat usa . L-am trantit pe Niall de perete si am inceput sa il sarut , el isi plimba minile pe spatele meu , in timp ce ma saruta apasat , a ajuns la zona umerilor si a inceput sa imi dea cate o maneca a rochiei jos .

L-am tras de la perete si l-am trantit pe pat , eu punandu-ma peste el , am inceput sa ii ridic tricoul , si am observat abdomenul sau bine lucrat , nu m-am putut abtine , asa ca am inceput sa il sarut de la gat in jos , bineinteles pe gat i-am lasat un semn . Acum era al meu .

Din perspectiva lui Niall.

Angi , mi-a lasat un semn pe gat , a durut , am observat ca ea cam detine controlul si ma cam enerva , asa ca am apucat-o de maini si am intors-o asftel incat eu sa detin controlul , ea a ras putin apoi s-a uitat in ochii mei si mi-a spus: Sa o facem blondule ! , am ras la spusele ei si am trecut la treaba . Mainile mele marii ii mangaiau trupul ei frav .

Cu greu am reusit sa ii dau rochia jos , am privit-o era superba , avea niste forme de te apucau toate caldurile , arata bestial.M-am pus deasupra ei si am inceput sa o sarut , ea si-a bagat mana in parul meu blond si a inceput sa ma traga . Am coborat spre gatul ei lasandu-I semn asa cu mi-a facut si ea mine , am coborat mai jos , si mi-am bagat capul intre sanii ei incepandu-i sa ii sarut , ea a ras din cauza ca parul meu o gadila , am coborat si mai jos ajungand la bata de la boxeri i din dantela , i-am tras puntin cu dinti pana am reusit sa ii dau jos , ea ramanand goala iar eu in pantaloni. Nu i-a convenit asa ca m-a ajutat sa ma dezbrac de pantaloni , ramandnd doar in boxeri .

Angi POV.

Eram goala in fata lui Niall ma simteam aiurea , asa ca l-am tras peste mine si am inceput sa ne sarutam foarte pasional limbile noastre parca juncand un razboi . I-am observat unflatura din boxeri , am strans-o usor asa cum a facut si el cu sanii mei , si am inceut sa i-o masez , devenea din ce in ce mai tare , m-am enervat si am apucat materialul boxerilor si i-am dat jos , acum era egalitate intre noi .

I-am apucat membrul erect si am inceput sa i-l masez , el schita un zambet , semn ca era satisfacut , am bagato in gura satisfacandu-l oral , ii placea , si-a inchis ochii si s-a lasat pe spate gafaind .

Dupa cateva minute de "mancat acadele" m-am pozitionat deasupra lui astfel incat membrul sau erec sa intre in mine , s-a uitat la mine speriat si m-a intrebat : Esti sigura ? eu i-am raspuns afirmativ , atunci el s-a ridicat si s-a dus la pantaloni scotand din buzunarul lor un pliculet pe cere scria "DUREX" , clar era un prezervativ , era constient ca daca isi da drumul in mine ramandam gravida , l-am privit curioasa cum isi pune acel "blonas " pe "Niallinator", dupa ce a terminat s-a pus din iar pe pat si mi-a soptit la ureche : Sunt doar al tau . Auzind aceste vorbe , ma-mn pozitionat iar pe el iar in acel momnt am simtit o durere mare , dar acre mi-a placut ,cateva lacrimi au curs , durea dar era o durere placuta. Mana lui mare mi-a sters lacrimile , el zambind bland spunandu-mi :Nu am sa te ranesc niciodata. M-a trantit pe pat , iar , si a inceput sa intre in mine din ce in ce mai atre , eu scotant numai gemete , era bine , ma simteam minunat , stare de euforie. Dupa o ora si jumatate de SEX SALBATIC , m-am ridicat si m-am dus sa imi fac un dus , ca atunci cand cobor inapoi la pary sa nu arat ca o boschetara . Am intrat in dus apa firebinte imi dezmierda pielea , era atat de bine , mi-am inchis ochi lasand mirosul gelului de dus sa imi patrunda in simturi. Am simtit cum cineva imi mangaie pielea , eu credam ca sunt eu si ca imaginatia imi joaca feste, dar cand m-am intors l-am zarit pe Niall , am facut dus impreuna , si iar a fost GENIAL.

Dupa 20 de minte am iesit din dus , m-am aranjat iar , facand si Niall la fel si am coborat jos , tinandu-ne de mana . Se pare ca , sus se formau diferite cupluri , dupa noi a urmat Jenn cu un tocilar pe nume Conor , chiar arata bine , nici nu ziceai ca ii tocilar.

Jade POV.

Hmm de ce era Angi asa da euforica , si inca ceva de ce se tinea cu Niall de mana ? O dar stai ce tot zic eu aici , eu cu Harry la fel ne tinem de mana, astia doi sgur si-au traso.

I-am dat drumul lui Harry la mana , el intrebandu-ma doar din priviri , eu raspunzandu-I ca ma duc la Angi.

-Hei Angi , ia povesteste , de ce ai sta asa mult sus , cu NIALL.

-Hm , pai.. vezi... noi ...am ...am jucat MONOPLY , spune ea cu un zambet tamp pe fata.

-Mda si vrei sa te cred ? intreb eu cu o spranceana ridicata.

-Da crede-o , asta am facut am jucat"MONOPOLY" , nu-I asa Baby ? spuse Niall sarutand-o pe Angi.

Okey deci e clar astia doi si-au tras-o , pff ce vorbesc aici si eu mi-am tras-o cu Harry.Ceva e ciudat unde e Jennifer ?

-Hei Angi , ai vazut-o pe Jenn? Intreb eu curioasa

-Mda , urca sus cu unul din tocilari , dar nu parea a fi tocilar , spune ea razand.

Angelina POV.

Petrecerea s-a termiat pe la 4 dimintata , eram rupta , si maine aveam scoala , fetele au dormit la mine , casa era vraiste , m-am dus la culcare , maine dimineata am sa chem o firma de curatenie sa curete totul.

#Dimineata

M-am trezit buimaca , ma durea capul ingrozitor , la fel se trezisera si fetele , era clar ca azi noapte am rupt stilul la bautura , si stiu ca am facut ceva ce mi-a placut dar ce?

Am pus mana pe telefon si am chemat o firma de curatenie , m-am indreptat spre dus , am facut unul rapid , fetele facand la fel, m-am dus la dulap si mi-am ales o tinuta simpla. O rochie cu imrimmeu , sandale , machiajul foarte simplu: tus rimel si glos.Fetele erau imbracte mai lejer , Jade era imbracata cu blugi mulati un maieu larg ,si conversi .Jenn era imbrcata cu o fusta cu imprimeu , sandale si un maieu destul de elegant , machiajul fetelor fiind ca al meu , iar parul lasat liber pe spate.

Am luat-o pe jos spre liceu , tot drumul am vorbit si am ras.

Cand am pasit pe parta liceului o multime de adolescenti spuneau: Hei , super party aseara . Le-am multumit politicos in timp ce ma indreptam spre usa de la intrare , am intrat in liceu , si m-am dus la dulapul meu , la fel facand si fetele . Am vrut sa imi pun cartile in dulap , dar cineva ma prinse de talie si ma saruta usor pe gat , am mai simtit asta odata , m-am intors iar in fata mea era Niall .

-Hei Babe spune el sarutandu-ma

-Hei spun eu uitandu-ma confuza la el.

-Ai fost excelenta azi noapte, spuse el cu un zambet pervers pe fata .Ce am facut azi noapte , inafara faptului ca am baut . Brusc mi-am adus aminte ce am facut . M-am culcat cu Niall si mi-a placut , adevaru e ca mie chiar imi place de el.

-Um scuza-ma putin spun eu , alergand spre Jade.

-Tuu stii ce am facut azi noapte?

-Nu , ce?

-Mi-am tras-o cu Niall si mi-a placut , aa si era sa uit si tu ti-ai tras-o cu Harry , si Jennifer cu ala , care se tine de mana.

In acel moment Jade scapa , cartea de istorie jos tipand.

-Mi-am tras-o cu Cretul ?

Dreams... F.f.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum