Multumesc pentru tot , pentru comentarii si pentru ca imi cititi povestea inseamna mult pentru mine. Va iubesc. Scuze pentru acest capitol , ca e scurt , dar nu prea a timp.
Din perspectiva Angelinei:
Stateam si ma uitam la Jenn camurea de nervi , si ramasese umita de tupeul lui Emily , adevarul e ca Emily chiar e tupeista si extrem de frumoasa.
Niall se uita la mine , in timp ce radea , apoi m-a tras spre el si m-a sartutat dulce.
Niall POV.
Am tras-o pe Angi , intr-o imbratisare iubitoare si am sarutat-o , na ca sa fim in pas cu moda, am vazut cum in obrajii ei ii apare roseata , era atat de dulce. Am imbratisat-o strans si i-am spotit :Babe niciodata nu am sa te parasesc , esti doar a mea.
***
Angelina POV.
Pauza era pe sfarsite , eu cu restul , ne indreptam spre clasa , se pare ca aveam sportul , eh daca nu spre clasa atunci spre vestiar , ajunsa acolo, ne-am intalnit cu Emily.
-Ce fac fetele ? - spuse ea.
-WTF ? Acum suntem fetele , nu maio suntem idioatele , ratarele , proastele scolii? - spuse Jade putin enervata , luandu-si pe ea tricoul cu emblema scolii.
-Pff , fetelor stiu ca in acesti 4 ani , v-am facut viata un calvar si sincer dar sincer imi pare foarte rau ca am facut-o , macar asa in ultimul an de liceu , sa ne impacam chiar am realizat ca nu trebuia sa-mi ba joc de voi si sa va fac de ras , erati si sunteti extrem de frumoase iar eu eu eram invidioasa pe voi . Deci PACE?
-Awww - toate trei in cor + baietii care erau la usa. Okey gurl te iertam , si daca tot tu cu Zayn o sa fiti un cuplu , BUN VENIT IN GASCA. #BigHug.
-Multumesc fetelor, si chiar imi pare rau.
Aww babe , nu-I nimic , bine ca ti-ai dat seama ca ele nu-s asa cum le credeai tu. # KISS -Spuse Zayn
Ora de sport trecuse repede , ne-am schimbat , si am pornit-o spre cantina, am mancat bine , apoi ne-am dus la ora de mate , IAK , urasc mate . Eu cu Niall ne-am asezat in spatele clasei, Harry si Jade in fata noastra , Jenn era prin fata , of fata silitoare , iar Zayn cu Emily nu erau, hmm ma intreb oare unde-s.
Zayn POV.
Eu cu Emily eram in vestiar , mda ceva nebunesc mi-a trecut in cap si ne-am inchis acolo si usa s-a blocat , copil nebun.
Emily veni spre mine , m-a tras de tricou , astfel incat sa ajung mai aproape de ea apoi a inceput sa ma sarute , un sarut extrem de pasioal, m-am lasat dus de val , i-am pus mana pe fund in timp ce il strangeam in palma apoi i-am mangaiat spatele soptindu-I la ureche : Nu acum babe, nu e locul potrivit.
Am reusit sa deschid usa intr-un final , si am luat-o la goana spre clasa unde se tinea ultima ora.
-Aa , scuzati-ne ca am intarziat , am ramas blocati in vestiar.
-Hmm , amandoi? -ne intrba proful dand din sprancene obraznic.
-Paii stiti , eu aveam ceva pus sus pe dulap , si nu puteam ajunge acolo asa ca l-am chemat pe Zayn , iar apoi usa se inchise si am ramas bocati- spuse Emily putin agitata , gesticuland.
-Mda , hai treceti in banca , si lasati nebuniile aveti timp de ele. - spuse proful toata clasa incepu sa rada.
***
Uh orele trecura destul de repede , am iesit toata gasca pe poarta liceului , am vrut sa ma duc acasa pe jos dar , se pare ca blondul meu ma oprise ,
-Hei te duc eu acasa , babe esti obosita asa ca urca hai.
-Okey urc , gata.
Drumul spre casa a fost destul de tacut , nu se auzea decat motorul Range Roverului . Dup un drum de circa 20 de minute , am ajuns acasa.
-Hei mersi ca m-ai adus , ne vedem maine . # KISS
-Okey Babe ne vedem maine , ai grija ce faci.
Intre timp la Harry si Jade.
CITEȘTI
Dreams... F.f.
FanfictionCum ar fi ca in ultimul an de liceu sa apara 5 baieti super hot si sa iti fure mintile tie si prietenelor tale. :> Dragoste. Secret. Umor. Spor la citit <3 .