Lite info

118 3 0
                                    

Förlåt för att detta inte är ett kapitel... Men jag håller på att skriva kapitel 2 och snälla läs detta endån det e lite information som kan vara bra att ha när du läser boken! //Wilma❤️

1: Oscar och Ogge e 17 och Wilma, Omar och Felix e 16 (Wilma är äldre en Felix) Bella e 15 för ingen skulle vara myndig. Felicia e 15.

2: Om ni vill lite senare när jag kommit igång mer med boken så kan jag ha en Q/A. Kommentera om ni vill ha en Q/A och om ni vill ha den nu eller om ett tag.

3: Jag uppdaterar inte speciellt ofta även fast jag har lov för mina föräldrar e skilda så jag kan nästan bara skriva och uppdatera när jag e hos mamma.

4: om det e något ni undrar om mig så e det bara att fråga.

5: det e jag som e Wilma i boken och Bella e min bästa kompis men vi vet vilka the fooo e och det e bara jag som har träffat dem, men Bella skulle sjukt gärna vilja göra det.

6: om ni följer mig på insta (the.f.o.o.o.conspiracy) så vet ni att om jag behöver fler karaktärer i boken så kommer jag ha en tävling på min insta om vem som kommer bli karaktär. Om ni inte följer mig och vill bli karaktär i boken så kan ni börja följa mig på insta så får ni 'hålla' ögonen öppna😂 efter tävlingar om att bli karaktär. Jag kommer skriva alla på en lapp och dra så jag kommer inte välja någon som blir karaktär.

7: om ni vill att jag ska fortsätta skriva så får ni gärna kommentera det för de är enda sättet för mig att veta om ni gillar det jag skriver!

8: jag skulle bli sjukt glad om ni spred min bok om ni gillar den!❤️

9: jag tror det va allting och jag lovar att det inte kommer vara många sånna här 'kapitel' för jag tycker det e ganska tråkigt om man gillar en bok och väntar på att den ska uppdateras och så får man bara ett medelande/info...

MEN GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!! Hoppas ni hade en bra jul och ni får ha en god fortsättning på 2015 så ska vi se om jag kan bli bättre på att updatera tills nästa år!

Hur blev det med fredagsmyset? {Oscar Enestad}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora