~Wilmas perspektiv~
När jag och Felix kommer tillbaka efter våran lilla frågestund säger Felix direkt att han ville åka parisehjulet och det var ingen annan en Nellie som ville åka det, så Nellie och Felix börja med att åka parisehjulet medans vi andra skulle vänta.
~Felix perspektiv~
I parisehjulet längst upp stannar det och vi får ett medelande om att det kan ta en halvtimme att komma ner så jag tar min chans och börjar prata med Nellie.
-Ja det värkar som att vi kommer sitta fast här ett tag nu... Men utsikten är jue bra!
-Det e jue sant!
-Jag ringer till de där nere och säger att vi kommer sitta fast här i ungefär en halvtimme så de kan typ gå och åka något annat så länge.
-Snällt.(Samtal mellan Felix och Wilma)
-Hej Felix, vad hände?
-Jag vet inte, men ni kan gå och åka något annat så länge så kommer vi till er om en halvtimme typ.
-SKA DU SITTA SJÄLV I ETT PARISEHJUL MED NELLIE I EN HALVTIMME!? Nu skulle du sett Oscar, Omar och Ogges blick!😂
-Haha, det kan jag tänka mig...
-Men vi går väll och åker något annat i en halvtimme.
-Ja, men ni får inte åka Kvasten utan mig!
-Okey Felix, vi lovar!
-Bra.
-Ta nu din chans att haffa nu.
-Käften...
-Detta börjar bli lite akword med killarnas blickar på mig...
-Haha... Vänta! Nu vet jue killarna!
-De vet jue att jag älskar att åka parisehjulet så när ni gått fråga de varför jag inte åkte med och då berättade jag.
-Du kommer fan dö när jag kommer här ifrån!
-Jag älskar dig också bror!
(Samtalet slut)-Varför ska du döda Wilma sen?
-För hon har sagt en sak som killarna inte skulle veta om.
-Vadå da?
-Nja... inget.
-Felix ut med språket!
-Okey... jag har inte känt dig så länge. Inte ens en dag... Men har nog fått känslor för dig Nellie.
-Felix... Jag älskar dig!❤ Inte som Felix Sandman från The Fooo Conspiracy. Utan Felix Sandman som en helt vanlig kille med världens bästa personlig het!
-Vill du bli min?
-Felix... det finns ingenting jag hellre vill!
Det är de sista vi säger innan vi möts i rn helt fantastisk kyss, och parisehjulet börjar åka. Vi kommer överräns om att inte berätta för killarna och de andra ennu.Vi hittar de andra vid Kvasten som väntar på oss och Wilma säger att hon vill prata med mig innan vi åker Kvasten innan vi ska gå hem. För imorgon ska Oscar och Bella på dejt!
-Ni är tillsammans eller hur!?
-Är det så tydligt?
-Ja. Du kommer fram till oss och ler så som du bara gör när det handlar om att tjejen du gillar gillar dig också+så såg jag att ni kysstes. Men det var nog bara jag som såg.
-Bra. MEN NU ÅKER VI KVASTEN!!!
-Ja det gör vi.------------------------------------------------------jag vet att det inte finns något parisehjul på grönalund... men nu får det göra de. ok?😂
Ett kort kapitel nu men ville lägga upp något och ja... nässta kapitel blir det en dejt!❤ rösta och kommentera för nästa kapitel. 5 röster och jag ska försöka fixa ett till kapitel denna veckan❤ tänk på det att det kommer inte komma ett kapitel innan detta kapitlet fått 5 röster. //Wilma❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hur blev det med fredagsmyset? {Oscar Enestad}
FanficVarför får jag varje dag konstiga blickar av typ alla tjejer på skolan och varför heter jag Wilma Sandman när det inte är någon i min släkt som heter Sandman i efter namn som jag känner till? Vad händer när jag får reda på att jag och Felix Sandman...