(Lania på bilden)
Jag satt i Lanias sjukhus stol. Hon skulle hjälpa mig med såren. Det var lite obekvämt då jag var utan tröja, för Michael hade tagit sönder den. Sen efter som vi skulle sy mitt ben så hade jag inga byxor häller. Men hon är en tjej och jag har en fin kropp och inget jag skäms över.
-This doesn't look good, we need to sew this (sy) lay down on the bed . Sa Lania.
Jag kolla förskräckt på sängen. Jag vill inte.... Det kommer göra ont, så himla ont. Lania såg min min, och sucka.
-I know it's gonna hurt like a motherfucker, but we need to do this. You can scream has load has you want!
Jag nicka och gick till min säng och la mig ner. Den var obekväm och det starka ljuset bländade mina ögon och jag var tvungen att blunda.
Lania tog bomull på mitt sår med nån vätska på, den väskan sved så jag tror det var sprit.-Wait I can't do it! Sa jag och satte mig upp.
-I'm sorry Filippa, but we really need to. We can talk to calm you down.
Jag la mig ner igen och andades ut. Jag spännde hela kroppen och svettades nervöst. Hon tog fram en spruta och jag pep till. Längsamt körde hon in den i min arm och spruta in innerhållet. Den sprutan ska göra att min kropp inte känner smärtan så mycket av stygnen, men det kommer fortfarande att kännas. När hon tog utt den så svimma jag. (Seriöst det har hänt, jag klarar inte av sprutor. Jag börja gråta en gång på gympan OCH VI SKULLE INTE ENS TA EN FUCKING SPRUTA!!)
Jag vakna snabbt upp och jag kunde inte känna min arm eller röra den, jag var helt förlamad. Hon tog fram en nål med en tun tråd på.
Hon börja sy min arm och jag bet ihop. Det gör så ont och det går så lånsamt.-So... agh, are you and AAAJ, huu.... and Ashton a couple yet? Fråga jag.
-Um... No we just had sex.
Ugh... bli ett par.
-Why didn't you just tell him
how ugggh you feel for hi...omg IT'S HURTS LIKE MOTHERFUCKER!-So we are done with the arm. Now we only have your leg and your stomach left.
-Only? You fucking kidding me? Uuuggghhh!
-I didn't tell him because I got scared.... Svara hon på min icke slut ställda fråga.
-YOU JUST HAD SEX WITH HIM! It's obviously that he likes you, you should AAAJJ tell tHAT MOTHERFUCKER, I mean you should tell him.
-I know, I'm gonna tell him soon. Sa hon lite nervöst.
-Done with your leg.
***
Efter den smärtfulla syningen så gav Lania mig en handduk som jag kunde ta efter jag duschat. Jag gick in till mitt egna badrum. Japp jag har ett eget badrum i mitt rum.
Jag stängde dörren och låste, yes det finns ett lås. Jag kolla runt om det fanns en kamra här. Näpp det fanns det inte, så jag tog av mig mina underklädder och hoppade i duschen. Ni ska bara veta hur svårt det var för mig att stå. Jag har även jätte svårt att gå.
Här finns min favorit schampo, balsam och tvål här. Det är både lovely och creepy.
När jag var klar tog jag på mig handduken och gick lånsamt ut ur duschen.
-Ajj.
Jag torka av min kropp och vivrlade runt handduken på min mage och rygg så man inte såg några privata delar.
YOU ARE READING
Ullgris -5sos
RandomDe är övervakade av en man de kallar ullgris. Filippa, Tuva och Hanna känner att det är obehagligt men tänkte inte så mycket på det. Men kabläf och det värsta eller kanske det bästa händer dom..... Bara en idé som jag och mina kompisar kom på som j...