Träning kapitel 18

47 5 14
                                    

Luke kom in i rummet och ser mig och Tuva ligga i min säng.
Efter denna tiden nu när Hanna har blivit vad ska man säga... Sjuk i huvudet så sover vi tillsammans, det är blir bara läskigare för varje natt här, det tycker även Tuva.

-Tuva and Filippa, it's time for training. Sa Luke och Tuva och jag satte oss upp och kolla på han förskräckt.

-What kinda training? Fråga jag för då Tuva inte pratar så mycket längre.

-Um... You can see, Hanna is already in Lanias room so you follow me. Sa han för han såg redan att vi hade kläder på oss och inte pyjamasen.

Vi nicka och ställde oss upp och följde med han. Tuva höll hårt i min arm, nästan så det gjorde ont och jag klappa henne på huvudet.

Vi öppna dörren till Lanias rum och det första vi såg var Hanna hålla en kniv. Och le, men hon log inte mot oss utan de döda kropparna som hängde. De hade rep runt halsen och hängde fast på taket.

Tuva vände sig om och tänkte springa ifrån men Michael kom in i rummet och stoppade henne så hon sprang på  han och ramla på marken. Jag kände för att spy.

Tuva ställde sig upp med tårar i ögonen, hon måste fått minnen av när hon mördade nån. Nu när jag tänker på så skulle hon ju få en mobil att underhålla sig med men nu är nog inte rätta tillfället att prata om det.

Hanna kasta upp kniven i luften  och fånga den perfekt utan nån rädsla av att skära sig.
Hon ser så tuff ut, hon har förändrats.
Hon kasta igen och igen och fånga lika bra var ända gång. Och Luke ser stolt ut.

-So basically you are going to stab the boys and the girl. Sa Michael.

-But if you don't want to can't I just skip? Fråga Tuva.

Michael börja skratta även Luke och Hanna. Medan jag, Tuva och Lania som också var här bara stirra på inget typ.

-I will start. Sa Hanna tillslut.

-Please Hannah say that you don't have a choice and you don't want to do this! Sa Tuva och Hanna kolla med ett flin på läpparna mot Tuva.

-Well I really want to, I wanted them alive but Robin thought that you two wasn't ready for that so he killed them first. And I only had to watch how boring... Sa Hanna och gick fram till en blond kille som var small och alldeles kritvit, för han är död.

-It's okey, these are bad guys, they have killed people. Sa Michael och Lania kom fram till mig och Tuva.

-I'm sorry... Viska hon till oss och Tuva och jag svara inte.

Hanna tryckte i kniven i hans axel först och blod flöt ut.

-DOESN'T IT FEELS GOOD BABY! Skrek Luke och krama om Hanna back ifrån.

-It feels... amazing.... Sa hon lågt och tog ut kniven så ännu mer blod kom ut.

Hon tryckte kniven på bröstet där hjärtat är och sen ett på pannan. Hon log lite och kasta upp kniven och fånga den på vassa sidan av järnet. Det kom blod.

-I couldn't catch it right, I must be to exited. Sa Hanna och kolla på sitt egna blod som droppa.

-Don't hold the knife so hard. Sa Luke tog den ifrån Hanna.

Han kysste Hannas hand så han fick hennes blod på hans läppar som han slicka av.

-Now it's Tuvas turn. Sa Michael och putta fram henne.

-NO PLEASE I'M NOT READY TAKE FILIPPA! Skrek hon.

Jag kolla förvånat på henne men sen sucka jag.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 25, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ullgris -5sosWhere stories live. Discover now